Pozdravljeni,
Že zadnjih 8-9 let se stopnjuje odvisnost. V zadnjih dveh mesecih sem se resno začel zavedati kaj sem posopoma storil sebi, prijateljem in družini. In iščem kam bi se lahko obrnil za pomoč ali pa samo nasvet kako začeti, kje začeti ker si neznam več reči NE. In to nastane tudi po 3,4,5 dni v kosu ker ko začnem nemorem nehati. V tem času sem šel od nasmejanega "najstnika" obdaneha z družino prijatelji do tega da sem totalno sam. Družina je na mojo srečo še tukaj ampak je očitno da je to terjalo preveč od njih. n tisti čas ko sem trezen opazim kaj sem naredil ampak nevem ali sem samo tako šibka oseba po karakterju ampak nemorem nehati. Potem je tukaj zraven še denarna težava ker ko dobim denar/plačo gre vse v kokain. In priznam ko sem trezen me boli v srcu kakšen sem postal a takoj ko je možnost sem spet tam.
Išem kje začeti kam se obrniti ker karkoli sem našel na spletu piše da je namenjeno ali otrokom/najstnikom ali specifčno za ženske pa komuna.
PS: Spustil sem glavni razlog zakaj me tako skrbi da ostanem anonimen kar pa si neupam napisati v javno uprašanje. (zveseljem, zaupam in povem vse do konca privatnem pogovoru)
Zelo bom hvaležen za karkoli ke nevidim več da bi si lahko sam pomagal.
Uredništvo

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
zasvojenost s kokainom je lahko zelo zahtevna, saj ima učinke, ki hitro vodijo v ponovne vzorce uporabe. Značilno je, da imamo po nekaj dneh abstinence občutek, da imamo stvari pod nadzorom, nato pa že naslednji dan pride do ponovne uporabe – to je precej pogost vzorec. Pomembno vlogo ima tudi dopaminski sistem, ki se ob uporabi ponovno aktivira.
Večdnevne (2–3-dnevne) seanse so za telo zelo naporne, zato je pomembno razumeti, kaj posameznik z uporabo kokaina pridobi – kateri občutki ali koristi ga k temu vlečejo in na kaj je morda navezan. To je ključen del procesa abstinence.
V pomoč je lahko tudi vodenje dnevnika uporabe, saj tako lažje prepoznamo vzorce in sprožilce. Na podlagi tega lahko načrtujemo, kdaj se uporabi izogniti ali kako postopoma zmanjševati pogostost (na primer z izpuščanjem določenih dni).
Program DrogArt svetovalnice je namenjen tudi odraslim. Je anonimen in poteka ambulantno, kar pomeni, da vključuje individualna srečanja s terapevtom približno enkrat tedensko po eno uro, podobno kot klasično svetovanje ali psihoterapija.
Za več informacij smo na voljo na: svetovanje@drogart.org.
Anja Mihevc, DrogArtUredništvo