Kako bi lahko rešila nasilje če sem zelo eksplozivna in bi najraje tistega ki mi teži udarila
Živim z 3 fanti
• Ta
Taši
Ojla. Poskusi telesno psihoterapijo, pomaga prav pri teh stvareh.
• Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena "Risalka",
obrnila si se na nas s svojim vprašanjem oz. dilemo. Sprašuješ kako bi lahko rešila nasilje, ker si zelo eksplozivna in bi najraje tistega, ki ti teži, udarila. Pišeš še, da živiš s tremi fanti.
Če boš želela, lahko napišeš kaj več, da bi ti skušala odgovoriti bolj konkretno - kaj te najbolj razjezi, kaj zate pomeni, da ti nekdo teži, kako sedaj rešuješ situacije katere pridejo...
Včasih se na določene situacije, morda tudi na določene ljudi odzovemo na način, ki nam ni najbolj všeč in morda tudi ni povsem običajna naša reakcija. Takrat je morda smiselno pri sebi raziskati, kaj nas tako razjezi v določeni situaciji ali pri določenem človeku, da smo odreagirali tako kot smo. Včasih moramo zares samo zadihati, morda prešteti do 10, da bomo potem lahko nekoliko bolj mirno odreagirali. Nič ni narobe če smo jezni, ni pa prav, da smo v komunikaciji nespoštljivi, nikakor pa ne nasilni. Ko je situacija mimo, ko nismo več jezni, je prav, da sogovorniku tudi povemo (če imamo to možnost), da smo bili jezni, morda kaj nam ni bilo všeč...V situaciji, o kakršni pišeš, se lahko umakneš tudi v drug prostor, da se  čustva nekoliko pomirijo in se potem vrneš nazaj ter situacijo rešuješ naprej.
Morda si lahko prebereš spletno stran Društva za nenasilno komunikacijo, kjer imajo različne vsebine in boš morda našla kak nasvet, idejo za drugačno vedenje.
Če boš pripravljena, lahko malo bolj opišeš kakšno od situacij in ti bom skušala odgovoriti bolj konkretno.
Vse dobro ti želim.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka