Na tem forumu sem zasledila, ko je ena punca napisala, da gre na enoto za psihoterapijo? Zelo me zanima, mi lahko poveste kaj več o tem? Je to zastonj, kako poteka? Kako poteka zdravljenje na enoti za motnje hranjenja, ker za to sem slišala, ker me moja psihiatrinja hoče dat tja oz. se pogovarjava o tem. Ima katerakoli punca izkušnje za oddelek za motnje hranjenja, bi bila zelo hvaležna za kak feedback, saj bi se tako lažje odločila za zdravljenje moje motnje hranjenja, ki se vleče že zelo dolgo. Prav tako, če katerakoli ima izkušnjo iz te enote za psihoterapije (če prav pišem, da se tako imenuje) bi bila prav tako vesela feedbackov kako to sploh izgleda. Iskreno se zahvaljujem vam, ker ta forum je res zakon in sem vesela, da sem ga odkrila :) vse dobro
Uredništvo
Maruša Bertoncelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Punca s težavami!
Drži, obstaja Enota za psihoterapijo v okviru Centra za mentalno zdravje, ki je strokovna enota Univerzitetne psihiatrične klinike. Ampak ta enota ni namenjena zdravljenju motenj hranjenja.
Za odrasle osebe (starejše od 17 let) obstaja Enota za motnje hranjenja, ki deluje v istem centru. Zdravljenje je izključno prostovoljno, tja pa lahko prideš z napotitvijo svojega osebnega zdravnika ali psihiatra (torej je del osnovnega zdravstvenega varstva). Tam te nato uvrstijo na čakalni seznam (za nekaj mesecev), po sprejemu pa zdravljenje traja 3 do 4 mesece.
Svetujem ti, da si več prebereš tule: https://www.psih-klinika.si/strokovne-enote/center-za-mentalno-zdravje/enota-za-motnje-hranjenja/
Še bolje bi bilo, da kar pokličeš na navedeno številko, kjer boš izvedela iz prve roke, vse kar te zanima.
Upam, da se oglasi še kdo z osebno izkušnjo, sicer pa osebmo menim, da je vsekakor vredno poizkusiti! :)
Srečno!
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja
lu
luii2aa
bolš d ne greš nikamor od tega, bolše je v navadno psihiatrično bolnco, so prjazni večinoma, sploh pa ne it na MH oddelek, bolane punce proti zdravstvenim delavcem, nikakor ne morjo jim pomagat ker punce skup telovadjo pa take stvari