Hej!
v petek imamo valeto in jaz nocem iz te sole. Pac nocem it v drug razred brez mojih bff. Pac res sem ful potrta ker bo konec ne vem kaj naj.
zanima me pa se ena stvar. Pac jaz in ena k jo poznam gremo na isto sredno in bi rade ble skp v razredu. Na vpis gremo osebno na solo in me zanima ce gres ti sam tja k ucitelju/svetovalki da se to zmenis.. pac upises
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Hej! ????
Popolnoma te razumem. To, kar čutiš, je čisto normalno. Odhod iz osnovne šole ni samo selitev iz ene stavbe v drugo – pomeni, da se končuje eno zelo pomembno obdobje v tvojem življenju. Povezanost s tvojimi bff je nekaj posebnega in občutek, da se bo to razdvojilo, boli. Ampak veš kaj? Tvoja vez z njimi ne izgine, ker greste vsaka v svoj razred ali šolo. Če vam je res mar ena za drugo, se boste še vedno videvale, pogovarjale, družile. In lahko celo poglobite prijateljstvo, ker si boste bolj zavestno vzele čas druga za drugo. ❤️
Zdaj pa glede vpisa. Ko gresta na vpis na srednjo šolo, obvezno izrazita svojo željo, da bi bili v istem razredu. Pomembno je, da sta obe s prijateljico usklajeni in da obe to izrecno povesta oziroma napišeta, da si želita biti v istem razredu. Ne morem ti sicer 100 % garantirati, da bosta res skupaj, ker je razpored učencev odvisen tudi od drugih dejavnikov (število dijakov, programi, regije ipd.), ampak šole se res trudijo, da želje čim bolj upoštevajo, še posebej če jih jasno  in pravočasno izrazite.
Upam, da bosta tudi prihodnje leto sošolki.
Lep pozdrav
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike