Pozdravljeni,
Z fantom sva že skupaj 1 mesec.Prvi teden sav si veliko pisala a zdaj čezdalje majn vedno mi reče da je bil zunaj s svojim prijateljem.Ne vem a mu naj verjamem ali ne skrbi me da ima drugo punco.Kaj naj naredim?
Sa
Sara 6
Živjo,
Ne vem, koliko si stara ti in koliko on, ampak jaz bi ti predlagala, da si ne ustvarjaš preveč "zgodbic", kako naj bi bilo, ker je mene to na začetku, ko sva s fantom začenjala (in še zdaj me kdaj), zelo obremenjevalo (in to popoldnoma za brezveze) ;). Predvsem zaradi tega, ker sta šele začela.
Če te ima resnično rad, takih misli, dvomov o njem ne boš imela in mislim, da ti ne bi ničesar skrival. Poskusita počasi, da se spoznata (oz. predvsem, da ti njega glede na težavo), da vidita, kako vama gre ...
Lepo bodi.
Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Če prav razumem, te skrbi, da se tvoj fant videva z drugo punco. Dvomiti si začela po tem, ko je vajino dopisovanje nekoliko zamrlo. Popolnoma razumljivo je, da se v tebi porajajo dvomi in skrbi. Res pa je tudi kar je napisala Sara - vajin odnos je še zelo svež, zato ni dobro sklepati prehitro.
S fantom se morata najprej dobro spoznati, ugotoviti na kakšen način druga oseba deluje, komunicira, izraža naklonjenost in tako dalje. Poskusi se umiriti in z ničemer v odnosu ne prehitevaj. Če pa te dvomi v to, ali fant res preživlja čas s prijatelji, tako težijo, mu to preprosto zaupaj. Povej mu, da pogrešaš dopisovanje z njim ter da si želiš, da bi bila več v stiku. Lahko mu tudi predlagaš, da najdeta način vzdrževanja odnosa, ki bi obema ustrezal (na primer, da se vsak večer pred spanjem pokličeta, tudi če sicer čez dan nista v stiku).
Upam, da ti je bil odgovor v pomoč. V kolikor imaš še kakšno vprašanje, ga brez zadržkov zapiši in poskusila ti bom odgovoriti.
Vse dobro,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja