zivjo, sem 15 let stara punca in zadnje case sem res zmedena. vem, da so mi fantje vsec in da sem v fante, a edina stvar ki me mede je ta, da nisem 'turned on' ko vidim moski del telesa, ampak sem 'turned on' ko vidim zenske dele telesa, sicer pa mi punce niso vsec. ne vem kaj naj naredim saj bi rada bila s fantom in bila 'normalna', a me je strah, da ko bom morala biti z njim bom morala gledat njega, kar se mi malo gabi. zanima me ce bo ta obcutek 'gnusnosti' izginil ali ne, saj se mi mosko telo ne gabi celo ampak le 'tisti' del, drugace pa so mi fantje vsec. res ne vem. hvala za vsak odgovor
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
praviš, da se ti trenutno pojavljajo dvomi, vezani na tvojo privlačnost do pripadnikov moškega spola in zahvaljujem se ti, da si se v zvezi s tem obrnila na našo svetovalnico.
Če prav razumem, ob pogledu na moške spolne organe čutiš gnus, ob pogledu na ženske spolne organe pa občutiš privlačnost in vzburjenost, kar ti povzroča zmedo, saj sicer praviš, da te fantje privlačijo, dekleta pa ne. Najprej bi ti rada povedala, da ni nič nenavadnega, če v zvezi s svojo spolno usmerjenostjo doživljaš zmedenost in dvome. V obdobju odraščanja je povsem normalno, da se pojavljajo takšni  dvomi in skrbi in pomembno je, da si sama do sebe potrpežljiva in da si pustiš raziskovati.
Praviš, da bi rada bila normalna in s tem verjetno ciljaš na to, da bi rada, da bi ti bili všeč fantje. Rada bi poudarila, da na področju spolne usmerjenosti in privlačnosti ni pravil ali tega, kar bi bilo normalno in tega, kar naj ne bi bilo normalno. Tako je povsem v redu če so ti všeč punce ali fantje. Razmišljanje o lastni spolni usmerjenosti je zagotovo lahko zastrašujoče in pomembno je, da sprejemaš samo sebe in svoje občutke. Ne obremenjuj se s tem, kaj misliš, da bi morala čutiti, saj so vsi tvoji občutki edinstveni in še kako verodostojni. Predlagala bi ti, da si vzameš čas in da se v nič ne siliš. Postopoma lahko raziskuješ, kaj ti je všeč in kaj te privlači, spolna privlačnost je namreč nekaj, kar se pri posamezniku ves čas razvija in spreminja, zato je najbolj pomembno, da prisluhneš svojim občutkom, željam in potrebam. V sklopu tega lahko raziskuješ in preizkušaš različne možnosti, sčasoma boš tako ugotovila, kaj ti je všeč in kaj ne, v tem procesu pa je najbolj pomembno, da si strpna do sebe in da ne hitiš, za proces odkrivanja same sebe si vzemi toliko časa, kot ga potrebuješ. Morda boš prišla tudi do točke, ko ne boš imela potrebe po tem, da se povsem opredeliš glede svoje spolne usmerjenosti in tudi to je povsem v redu.
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)