Če imaš diplomo višje šole potem izgubiš pravico do rednega študija na visokošolski ravni? Ali velja samo če imaš diplomo in visokošolskega smeri izgubiš pravico do rednega študija? Kdaj izgubiš pravico do rednega študija pravzaprav? Zakaj so višje šole pod srednješolskimi centri v bistvu? Na višjih šolah imaš študentske bone sploh?
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Živjo,
vpis na visoko šolo po opravljeni višji šoli je mogoč tudi z rednim vpisom, saj gre za drugo stopnjo izobrazbe. V obratni smeri pa veljajo omejitve, kar drži. Pravico do rednega študija (torej za vpis na visokošolsko izobraževanje) lahko posredno izgubiš iz različnih razlogov, kot so prevara pri preverjanju znanja, nedokončanje študija itd. Na splošno pa velja, da ima vsak študent pravico, da enkrat tekom študija redno ponovi neuspešno opravljen letnik ali spremeni študijski program ali smer zaradi neizpolnitve obveznosti. Višješolski programi običajno spadajo pod posamezne šolske centre, saj so bolj praktično naravnani in manj teoretični. Ob rednem vpisu na višjo šolo ti pripadajo študentski boni.
Lep pozdrav,
Tadej Jezernik, dipl. upravnih ved