zivjo,pisem vam ker nvm kaj naj storim. Pac gre zato da se s tem fantom poznava ze skoraj 5 mescev. Spoznala sva se na morju in veliko hodila ven oz. me je on vprasal vsak dan ce greva ven se druzt. Ampak najino druzenje je bilo cist drugacno kokr sm si misilia.  Fora je v tem da ko sva se spoznala mi je bil zelo vsec in to sem mu rekla ze prvi dan ko sva se druzla. No on mi je pol reku da ima punco in sm bila malo razocarana ampak sem razumela da moram biti previdna kaj naredim in recem. No kasenj sva sla na plazo kjer je bila tema in sva se pogovarjala ko sem cutila njegovo bljizino oz. on se je meni blizal na koncu je pa stegnu roko in me objel. Blo mi je cudno ker mi je malo prej reku da ima punco. No to sva pocela se  naslednji dan ampak plus se je dotaknil mojih nog in jih bozal.Pac dajal mi je zelo mesane obcutke. No ko sva sla vsak v svoj svet sva si veliko pisala in enkrat mi je napisal da takrat ko sva vse to mela ga je punca pustila in on mi ni pa nic reku. No po teh mesecih zadnja dva meseca dobivam od nejga taka sporocila npr. Kok si lepa dons,ful pogresam najino objemanje ....ampak vedno ko se pogovrjava o tem da bi se spet dubla pa vedno zamenja temo al pa pozabi. In zdj me zanima.ali  to kar on delala pomen da sm mu vsec?? Ali se sam heca oz. se zabava z mano??
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico.
Pišeš, da si to poletje na morju spoznala fanta, ki ti je bil zelo všeč. Na morju sta se veliko družila, kar ti je bilo po eni strani prijetno, po drugi strani pa ti je vzbujalo mešane občutke. Tudi sedaj ostajata v stiku in si dopisujeta, kar ti še dodatno vzbuja dvome. Povsem razumljivo je, da imaš mešane občutke in si v dvomih - na eni strani ti daje občutek, da si mu všeč in bi si želel s tabo kaj več, na drugi strani pa njegova dejanja pravijo drugače. Verjamem, da se ob vsem tem počutiš zmedeno, razočarano in vznemirjeno.
Sprašuješ, če so njegova vedenja odraz tega, da si mu všeč ali se zgolj zabava s tabo. Odgovor na to vprašanje pozna zgolj on, zato bi s težavo našli ustrezen odgovor. Pravzaprav obstaja več možnih odgovorov - lahko, da si mu res všeč, ampak si ne želi/ne upa, da bi se vajin odnos poglobil; lahko, da si mu všeč pa ima drugačne zadržke, ki mu preprečujejo, da bi se dejansko srečala. Zato je pravzaprav na tebi, da se o tem pogovoriš z njim. Dobro bi bilo, če mu iskreno poveš kakšne občutke ti vzbuja in kaj opažaš. Tako boš najlažje spoznala njegovo razlago in tudi videla, če bo imelo to kakšen učinek na njegovo vedenje v prihodnje.
Pomembno je, da se v odnosu z njim in tudi s preostalimi ljudmi počutiš varno, sprejeto in srečno. Zato je tudi priporočljivo, da nasloviš svoje skrbi in izraziš, ko se počutiš neprijetno.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro.
Urška Pisar, mag. psihologije
• Ma
Mark
Pozdravljena!
Ponavadi da fant menjava temo je vzrok da je ponavadi nekaj narobe ali pa da si enostavno neupa s tabo ven ker ga je lahko prizadela ločitev. Omenil pa bi da si fantje ko pišejo upajo veliko več povedati kakor v živo. Opstaja pa res veliko razlogov še lahko pa da neve a si mu všeč boji se da bi ga zavrnila. Če veš kje je doma ga obišči nadom in se z njemu v živo pogovori. Upam da sem ti kaj v pomoč.
Lp, mark