Živjo!
Nekaj časa nazaj sem doživela situacijo z enim fantom in bi potrebovala obrazložitev, razlago oziroma boljše razumevanje situacije zato da bi se lahko podobnim situacijim izognila v prihodnjosti.
Najprej naj povem z njim nisva bila nikoli skupaj kot fant in punca, ampak vseeno želim razumeti njegovo obnašanje.
Pa začnimo... Nekaj časa sva si pisala in nato odšla na zmenek. Vse je potekalo vredu. Ker sem oseba, ki želi čimprej vedeti pri čem stoji, sem ga kar hitro (ne na prvem zmenku ampak kasneje) vprašala, če on želi zvezo in je rekel, da ni pripravljen. Jaz sem se malo preveč zatreskala vanj in sem želela, da bi poskusila, ampak je potem ko me je zavrnil je objavil tudi drugo punco na snapu in takrat sem vedela, da res ni imel čustev zame.
Situacijo sem pustila pri miru in z njim nisva komunicirala nekaj mesecev. Vse skozi me je morilo nekaj kar mi je on rekel, ko me je zavrnil - rekel je, da me ne želi prizadeti (v presnji zvezi je naredil močno napako) in da sem predobra zanj.
ko je minilo nekaj mesecev mi je on začel pisati ponovno --> sama sem vedela, da misli da je naredil napako, ampak sem mnenja da takšne zveze niso najbolj zdrave, če oseba ne ve kaj želi od začetka. Jaz sem mu napisala, z dobrim namenom, da bi preteklost pozabila in bila prijatelja, da njemu ni treba imeti slabe vesti za nič in da sva vredu. Ampak potem je on to zavrnitev zelo slabo sprejel in me je kar jaz predvidevam želel narediti ljubosumno in da me je želel zanalašč prizadeti. Nato me je pa klical zvečer/zjutraj in mi govoril, da on želi biti ponovno z mano. Meni to ni bilo všeč in sem ga blokirala, a kljub temu me je potem še mesece kasneje klical, dokler ni dobil druge punce (haha vem, ironično).
Vso situacijo sem pustila na to primeru.
Zanima me samo to, če bi kdo vedel razlog za tako obnašanje iz njegove strani. Zakaj fant tako slabo odreagira na zavrnitev in zakaj te potem želi zanalašč prizadeti? Čeprav je bil on tisti, ki me je prvi zavrnil in jaz sploh nisem zamerila in sem želela biti z njim prijateljica?
Za pomoč bi bila zelo vesela. Hvala
LP
Me
Meya
Fantje so vedno zelo samozavestni in mislijo, da lahko dobijo vsako punco (večina, razen tisti sramežljivi) in zato zavrnitev zelo slabo sprejmejo saj je s tem malo okrhan njihov ponos in samozavest. Potem pa to preide v "grenjenje življenje punce, ki ga je zavrnila", saj se počuti ranjeno ali pa da mu je spodletelo doseči cilj.
Prvo zavrnitev pa lahko razumeš kot to, da si fant misli, da on odloča kdaj želi biti s tabo in kdaj ne. Da je on "igralec" te "igre" in da mu nič ne uide izpod nadzora.
Lp
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
me veseli, da si se s svojim razmišljanjem obrnila na nas. Opisuješ svojo izkušnjo s fantom, ki si jo želiš pojasniti. Moram te pohvaliti, da so bile tvoje reakcije v tem odnosu zelo zrele. Želela si vedeti, pri čem si. Ko si ugotovila, da vajini interesi ne gredo v isto smer, pa si to jasno povedala in z zgodbo zaključila – torej si postavila zdrave meje, kar je pohvalno. Obdobje mladostništva je zelo pestro obdobje, ko doživljamo pisano paleto čustev, od občutkov zaljubljenosti, metuljčkov v trebuhu do žalosti in razočaranj. Z vsakim odnosom pridobivamo izkušnje, na podlagi katerih si oblikujemo idejo, kakšne osebe so nam všeč ter bi jih želeli imeti blizu in katerih se bomo raje izogibali. Kot si ugotavljala tudi sama, fant, katerega opisuješ, še očitno ni pripravljen na zvezo - to trenutno ni njegov glavni interes. Zelo verjetno je, da ga je tvoja zrela reakcija presenetila in ni vedel, kako se naj odzove, pa je poskušal na različne načine pritegniti tvojo pozornost.
Verjamem, da boš glede na svoj način razmišljanja v prihodnosti uspešno krmarila v različnih odnosih. Vsekakor pa te spodbujam, da še naprej ohranjaš zdrave meje v odnosih. Le-te nam namreč pomagajo živeti v skladu z našimi vrednotami, potrebami in občutki. In na ta način tudi lažje ohranjamo svoje duševno zdravje.
Če se ti ob razmisleku pojavi še kakšno vprašanje, te lepo vabim k dialogu.
Lepo te pozdravljam.
Tjaša Rola, mag. psihologije