Zivjo... z mojo najboljso prijateljico sva bile dve leti v dijaskem domu povezane kot sestri, med poletnimi pocitnicami pa je cisto spremenila obnasanje in ko smo se videle spet po pocitnicah se je zacela cisto drugace obnasati sem poskusala vspostaviti pogovor pa ni slo bila je drugacna. Po enem tednu se je kar tako odlocila da se bo prepisala. Nic nimam proti tem da se je ampak mi je to sporocila zadnji dan in me pustila samo. Zdaj tudi nisva v nekih stikih ampak jo pogresam zanima me kaj naj naredim.
Hvala za odgovor
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Ljudje se spreminjamo in v življenju se soočamo z različnimi izzivi in spremembami. Morda je ta prijateljica doživela kakšno spremembo, ki jo je pripeljala do drugačnega razmišljanja in tega ni želela deliti.
Lahko, da je zaradi tega potrebovala neko spremembo v življenju. Nikoli ne vemo kaj se nekomu dogaja, če to z nami ne deli. Menim, da bi bilo morda dobro, da ji daš čas in ponudiš razumevanje za njeno odločitev. Ko bo pripravljena bo morda s tabo stopila stik in ti povedala.
Popolnoma razumljivo pa je, da nekoga pogrešamo, če smo bili na njega navajeni in nam je nekaj pomenil. Ampak kot sem zapisala, življenje je nepredvidljivo in nam velikokrat prinese spremembe, na katere se moremo navaditi.
Prepričana sem, da je imela za to nek razlog, ki je njej pomemben. Da bo ta razlog delila s tabo, pa bo morda potreben čas.
Naj ne bo to zate ovira, ampak kot neka spodbuda, da navežeš stike z drugimi sošolci in najdeš še druge prijatelje.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije