Zdravo,
obiskujem smer predšolske vzgoje. Ali lahko po končani poklicni maturi (predšolska vzgoja) nadaljujem študirati razredni pouk?
lep pozdrav,
nani
• Po
Pomocthanks
S 5.predmetom na poklicni maturi v Kopru lahko. Za v Ljubljano potrebuješ splošno maturo.
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Razredni pouk je univerzitetni študijski program (ne visokošolski strokovni), zato se samo s poklicno maturo tja žal ne moreš prijaviti. Ta program izvajajo tri Pedagoške fakultete: Ljubljana, Maribor in Koper. V LJ in MB je pogoj opravljena splošna matura (po gimnaziji), v Kopru pa se lahko prijavite dijaki, ki ste opravili poklicno maturo in t. i. "peti predmet" oz. dodatni predmet, ki ga ob svoji poklicni maturi opravite na splošni maturi.
Če bi na vsak način želela študirati v LJ ali MB, ne bi pa želela obiskovati gimnazije, je še ena pot, preko maturitetnega tečaja. To pomeni, da po opravljeni poklicni maturi še eno leto obiskuješ pouk v tem programu in po petih letih pristopiš k splošni maturi.
Želim ti najboljšo odločitev zate, poti so različne, nekatere bolj ovinkaste, druge ravne, a dokler imamo cilje, jih lahko dosegamo.
Lepo te pozdravljam,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja