Hoj
Nekaj časa nazaj sem vam pisala o prijavi na delavnice kamor smo morali poslati besedilo. Dobila sem rezultat in izvedela sem, da nisem izbrana. Prav razočarana sem. Zanič pišem?
Rečeno je bilo, da je prijav veliko. Kaj naj zdaj? Kako naj se učim pisanja, če me niso izbrali?
Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal mi je, da slišim, da nisi bila izbrana na delavnico pisanja. Kot si že sama napisala, je bilo prijav veliko, zaradi česar so verjetno imeli težko nalogo izbiranja.
Zanima te, kako se učiti pisanja, če te niso izbrali. Spodbudila bi te, da ne obupaš, še posebej, če pisanje predstavlja pomemben vidik tvojega življenja in sprostitveno dejavnost. Skušaj na spletu poiskati kakšne strani ali videoposnetke o tem, kako začeti pisati in na kakšen način razvijati svojo tehniko in slog pisanja. Verjamem, da to lahko najdeš na spletu in na takšen način se tudi sama angažiraš ter razvijš vztrajnost in svojo notranjo motivacijo.
Prav tako se bo v prihodnosti še kdaj gotovo pojavil kakšen razpis za pisanje ali delavnice, zato je dobro, da to področje spremljaš ter preglejuješ. Do takrat pa lahko veliko pridobiš s prakticiranjem pisanja in samoangažiranostjo pri učenju le-tega. Morda veš za koga, ki se s tem poklicno ukvarja ali pa za koga, ki mu to zelo dobro gre. Skušaj ga vprašati, če bi s tabo želel deliti svoje metode in pristope ter ti razložiti temelje. Prav tako ga morda lahko prosiš, da pregleda kaj, kar si napisala sama.
Vsakdo od pisateljev ter literarnih ustvarjalcev je začel na začetku in tudi doživel kakšne zavrnitve. To jih ni odvrnilo od tega, da ne bi vztrajali ter da bi vrgli vse skupaj stran, kajti potem mi danes ne bi mogli brati svetovnih uspešnic zadnjih let ter klasikov.
Želim ti vztrajnosti in naj ti besede stečejo,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije