Dober dan,
vpisan sem na srednjo teniško šolo 1. letnik in sem ugotovil, da ni zame. Razmišljam o izpisu ter ponovnem vpisu na drugo šolo naslednje šolsko leto, vendar ne vem, kam bi šel. Zanima me, če mi lahko kako svetujete, kam naj se obrnem glede izbire nove šole, ter kako bi lahko izkoristil prosti čas do vpisa v novo šolo, da bi ugotovil, na katero šolo bi šel.
Hvala za nasvet,
erikpppp
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Če bi se rad prepisal na drugo šolo, lahko to narediš že zdaj med šolskim letom, če je na izbrani šoli prosto mesto v oddelku in če se lahko dogovoriš za opravljanje zamujenih obveznosti. To bi se ti seveda izplačalo, če bi vedel, kam si želiš, saj potem ne bi izgubil leta.
Glede vprašanja, katero šolanje bi bilo zate, ti svetujem, da se obrneš na šolsko svetovalno delavko. Pojdi do nje in ji povej svojo dilemo glede trenutnega programa ter se pogovorita glede možnosti in predvsem zanimanj, ki jih imaš. Sam si lahko pomagaš s spletnim portalom dijaski.net, kjer lahko pod rubriko »srednje šole« in potem »iskanje srednješolskih programov« najdeš nabor srednjih šol in zraven še opise programov. Lahko pa si nekoliko bolj drzen in si ogledaš študijske programe namesto srednje šole. Slednje najdeš na istem portalu pod rubriko »študij« in potem »iskalnik študijskih programov«. Če se ti zdi kak program oziroma opis programa in dela zanimiv, si poglej pogoje za vpis in se nato morda na podlagi tega odloči za srednjo šolo.
V kolikor se boš prepisal z novim šolskim letom, ti svetujem, da to leto ostaneš vpisan na trenutno šolo, da obdržiš status dijaka in si lahko morda na študentskem servisu poiščeš študentsko delo in si prislužiš nekaj denarja.
Upam, da boš čim bolje izkoristil čas in da boš našel šolo, ki te bo navdihnila in motivirala.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike