Pozdravljeni.
Na kratko vam bom predstavila okoliščine in zastavila svoje vprašanje (ali več le-teh).
Torej: jaz med počitnicami nekje delam, tam delam že tretje leto. Prvo leto sem spoznala fanta, s katerim sva zdaj že dve leti skupaj. Tam, kjer delam, je veliko fantov in že dlje časa mi v oko pada en fant (ima 21 let), ki mi je postal - lahko rečem - všeč :/. V njem nekako vidim svojega idealnega fanta. Je pa res, da sem v letih, ko se še iščem, vem pa 1000 %, da "so mi všeč" samo fantje.
Moje vprašanje pa je, kako bi lahko s tem fantom navezala (bližji) stik, ne da bi pri tem izpadla nesramno, narobe (glede na to, da imam fanta), če veste, kaj mislim ...? Želim si, da bi se več pogovarjala (*o čem naj ga vprašam?) ... in da bi izpadla zrelo.
Pomagajte mi in mi povejte, ali sem prizadeta, naj neham razmišljati o njem in si kar nekaj domišljati ...
Hvala.
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Zmedena!
Naj se ti najprej opravičim za pozen odgovor. Praviš, da imaš fanta že dve leti, vendar pa ti je kljub temu sedaj postal všeč še en drug fant na delovnem mestu. Z njim si želiš navezati stik, brez da bi s tem prizadela trenutnega fanta in se sprašuješ na kakšen način bi to sploh naredila.
S tem, da ti je postal všeč nov fant, ni nič narobe – včasih se pač zgodi, da prerastemo trenutno razmerje ali pa ljubezen kar nekako izhlapi. Včasih lahko ob tem čutimo nekakšno krivdo, vendar pa je pomembno, da ostanemo odkriti sami s sabo. Morda moraš na tem mestu sama sebi odgovoriti na nekaj vprašanj oz. razmisliti o trenutnem razmerju. Je tvoj trenutni fant nekdo, s katerim si želiš ostati še naprej? Si v trenutni zvezi srečna in si lahko s tem fantom avtentična ti? Imata podobno mišljenje, cilje? Kaj so plusi in minusi tega razmerja? Pomembno je, da imaš jasen odgovor na to, če si resnično še želiš nadaljevati s trenutnim fantom.
Če se sedaj dotaknem še spoznavanja fanta, ki ti je postal všeč – načeloma ni ničesar narobe s tem, da spoznavamo nove ljudi. Zato bi rekla, da tudi do tega fanta lahko pristopiš čisto brez slabe vesti. Glede pogovora pa je najbolje, da se držiš morda kakšnih skupnih tematik, saj bosta tako lahko vzdrževala pogovor dlje časa. Morda ga lahko povprašaš tudi kaj o njegovih hobijih in vidiš, če imata kaj skupnega. Zdi se mi pomembno tudi, da razmisliš o tem, kaj je sploh namen tega spoznavanja? Ali ga hočeš spoznati zato ker ti je zanimiv in si želiš imeti eno poznanstvo več ali morda že razmišljaš o tem, da ga želiš spoznati zato, da vidiš, če bi bil morda boljše ujemanje zate in bi potencialno z njim začela tudi razmerje, v primeru, da bi videla zanimanje tudi s tvoje strani? V kolikor morda vsi odgovori na zdajšnje in prejšnje vprašanje mejijo na to, da bi trenutno zvezo raje končala, bi ti predlagala, da se s trenutnim fantom pogovoriš o trenutnih občutkih. Verjetno je tudi tebi pomembno, da je tvoj partner odkrit s tabo?
Upam, da ti bo moj odgovor vsaj nekoliko v pomoč. Želim ti vso srečo,
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)