s svojo lunco sem skupaj že nekaj časa ampak se mi zdi da sem z zvezo začel prehitro in imam občutek, da ni to to, kaj si v življenju želim ampak je ne želim prizadeti ali pa končati zveze brez konkretnega razloga. Rabim nekaj časa zase? Kakšen pogovor?
Hvala
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
napisal si, da nisi prepričan ali je trenutna zveza res to, kar si želiš. Še posebej v obdobju mladostništva, ko se razvijaš, iščeš svojo identiteto in se učiš, kaj ti v odnosih sploh ustreza se velikokrat lahko pojavijo takšna vprašanja, ali si v zvezi iz pravih razlogov ali zgolj zato, ker se je "tako zgodilo" in ne želiš prizadeti druge osebe.
Pomembno je vedeti, da imaš pravico do svojih občutkov, in da se odnosi včasih tudi končajo – ne zato, ker bi bilo z nekom nekaj narobe, ampak ker rastemo v različne smeri. Osebna rast, potreba po času zase, razmislek o tem, kdo si in kaj si želiš, so lahko zelo močni znaki, da potrebuješ nekaj prostora, da razčistiš pri sebi, kaj res želiš.
Praviš, da ne želiš končati zveze brez "konkretnega razloga", a v resnici je iskren notranji občutek, da nekaj ne čutiš več enako, prav tako lahko povsem okej razlog. Predlagala bi ti, da s punco izpelješ iskren pogovor. Ne kot kritiko, ampak kot deljenje svojih občutkov, npr. da si zmeden, da potrebuješ malo časa zase, da si želiš bolje razumeti sebe, preden lahko res odgovorno stopaš v odnos. Mogoče ne gre za takojšen konec, ampak za premor ali skupen razmislek, kaj si oba želita naprej. Verjamem, da je to zelo težko narediti, vendar je iskrenost dolgoročno veliko bolj spoštljiva do obeh.
Včasih se znajdemo v situacijah, kjer ni "prave" ali "napačne" odločitve – gre bolj za to, da poslušamo sami sebe in pogumno stopimo za tem, kar čutimo. In ti si s tem, da si se oglasil tukaj, že naredil velik in pomemben korak v to smer. :)
Želim ti vse dobro in veliko poguma,
Živa Pirc, mag. psihologije