doberdan,
že od malega se mi je veliko slabega dogajalo(ne bom vsega nastevala ker je iskreno prevec) in vedno ko se mi je kaj hujsega zgodilo sem se obrnila na neko substanco. moj oče je bil tudi odvisen od drog (heroina/kokaina itd in to je tudi delal/prodajal tudi ko sem bila jaz prisotna) celo moje otroštvo in zato sem nehala hoditi k njemu. mama je imela veliko fantov, noben se ni brigal zame oz. njim in njihovim družinam nisem bila ravno najbolj všeč, in zdaj je nazaj skupaj z najhujsim od vseh in se bova kmalu preselili k njemu. za zdaj sem sevedno doma, mame pa nikoli ni, saj je z njim. ce nisem v soli ali nekje z prijatelji sem sama doma, večino časa ona sploh ne pride prespat domov. zadnje čase se mi spet veliko stvari dogaja, predvsem z očetom in to celo situacijo z fantom od mame(bila sta skupaj ze enkrat prej za dosti casa, sva zivele pri njemu za kar nekaj casa, on je bil verbalno, psihicno in fizicno nasilen do mene ceprav sem bila otrok, in zdaj se selimo nazaj. mama je vse to vedela samo nisva imele denarja za se odseliti. potem pa sva se odselili ko je izvedela da jo vara).
v glavnem, z vsem tem kar se mi dogaja sem zapadla se bolj globoko v droge, kar mi je zelo grozno ker vidim kako so mi unicile oceta. na zacetku je bil alkohol, pol trava, pol molly/ekstazi, zdaj je pa ketamin. jemljem ga vsak dan. sploh ne pretiravam odkar sem ga kupila (cca 2-3 tedne nazaj) snifam cisto vsak dan, vcasih tudi veckrat. mi pomaga da se neham jokat in da se pocutim boljse. vprasala sem se ce imam problem, ampak noben okoli mene (prijatelji, starsi, ucitelji, sosolci itd) ni se nic opazil. pa dosti od mojih prijateljev ve da jemljem ker nekateri tudi uzivajo substance, ampak nobenega ne skrbi, tako da ne vem ce imam razlog za skrb. imam obcutek da nobenega vbistvu ne zanima zame in par dni nazaj sem nameroma vzela zelo velik odmerek. sevedno sem tukaj in to me dela malo zalostno. vem da bi lahko kdo rekel naj vprasam za pomoc, ampak sem parkrat probala z prijatelji in ni slo, preprosto ne opazijo kakrsne koli stiske pri meni. nimam denarja za psihicno pomoc/rehabilitacijo. mame ne briga, oce je v isti situaciji kakor jaz, ocim je kreten. ne vem vec kaj narediti, vidim samo en izhod in ni lep
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Tvoja zgodba je izredno težka, zato je kakršnakoli podpora, pomoč, izredno pomembna. Verjamem ti tudi, ko praviš, da vidiš le en izhod. Lahko rečem, da si izredno pogumna, da se soočaš z vsem tem in da je izhodov več, le da v tem času nisi dobila ustrezne podpore. Glede na opisano si tudi precej dobro peljala vse stvari, ki so ti prišle na pot. Ketamin ti ob vsem tem verjetno pomaga, a je zasvojenost z njim lahko precej problematična, zato je smiselno najti alternativne načine in podporo pri spopadanju z vem kar se srečuješ.
Zelo toplo bi te povabila v DrogArt dnevno sobo za mlade, kjer se odkrito pogovarjamo o drogah, se družimo (popolnoma neobvezno), kjer tudi ponujamo psihosocialno pomoč, da se urejajo vsakdanje življenjske situacije. Možnost je tudi, da se vključiš v DrogArt svetovalnico, kjer s svetovalko naredita načrt kako ti pomagati, se pogovarjata in zgradita nek zaupen odnos. Če ne drugega, pa se oglasi vsaj po telefonu ali nam piši, da lahko skupaj odgovarjamo na vsa tvoja vprašanja.
Anja Mihevc, univ. dipl. soc. ped.
DrogArt