Pozdravljeni,
obiskujem 9. razred osnovne šole in izbiram med programoma ekonomski tehnik in ekonomska gimnazija. Zanima me ali je snov pri strokovnih predmetih ista in ko koncas enega izmed programov, boš potem imel enako znanje kot iz drugega programa? Ali se na ekonomski gimnaziji naučiš več o ekonomiji in podjetništvu? Ali pa ravno obratno?
Hvala za odgovor. -
ki
kittt
o ekonomiji in podjetništvu se več naučiš na ekonomskem tehniku. na ekonomki gimnaziji je več splošnih predmetov, ker je gimnazija. na nekaterih ekonomskih šolah je možen tudi prehod iz tehnika na gimnazijo in obratno, vprašaj na šoli če je možno.
Uredništvo
Barbara Plazar

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
ekonomska gimnazija je namenjena dijakom, ki želijo pridobiti splošna znanja, temeljna ekonomsko-poslovna znanja, razvijati analitično mišljenje, organizacijsko vodstvene sposobnosti, sposobnosti timskega povezovanja, pridobiti podjetne lastnosti in menedžerske spretnosti. Torej, ekonomska gimnazija ti poda znanje bolj na splošni ravni.
Program ekonomske gimnazije se zaključi s splošno maturo in pripravlja dijake za uspešno nadaljevanje izobraževanja na univerzi in na visokih strokovnih šolah.Ekonomski tehnik je srednje strokovno izobraževanje, kar pomeni, da se zaključi s poklicno maturo. Po opravljeni maturi dobiš naziv ekonomski tehnik.
Program omogoča pridobitev sodobne izobrazbe in s tem veliko možnosti za zaposlitev na različnih delovnih mestih v proizvodnih in storitvenih podjetjih, zavodih ter javni upravi. Lahko se uveljavite kot tajnik, poslovni sekretar, uradnik v knjigovodstvu, uradnik za finance, komercialist za prodajo, trgovski potnik, zastopnik, nabavno-prodajni referent, referent za reklamacije, bančni uradnik, blagajnik, poštni uslužbenec, zavarovalniški asistent in drugo.Če te zanimajo predmeti in obseg teh predmetov na obeh programih, si lahko na spletni strani Srednje ekonomske šole pogledaš predmetnike za vsak letnik.
Kot ti je napisal že vrstnik, je na poklicni smeri snov nekoliko bolj 'konkretna', na gimnaziji pa bolj splošna.
Vse dobro,
Barbara Plazar, mag. profesorica pedagogikeCitiraj