nekako naj bi bila razlika v letih mlajša punca starejši fant normalna? da zaradi tega, ker fantje počasneje dozorijo, ker je pri moških bolj cenjeno služenje denarja, ki pride z leti ali ker moški imajo lahko otroke do konca svojih dni? Razlika starejše dekle mlajši fant kao ni naravna, ker da fantje si želijo mlado punco, ki bo lahko rodila otroke ...? danes v kapitalizmu je tudi lahko starejša ženska statusni simbol oz. ima svoj denar, je ločena ima že otroke in si ne želi družine ... Da kaj, "milfice" fantje včasih izkoriščajo tudi in to ni dobro mlajši fant? Je tako, če si nekdo izbira mlajše ljudi, da se ne počuti dorasel fantom/puncam svojih let? Recimo če je nek 18. letni fant in reče, da lahko gre v trgovino po alko in čike se 18. letnici to ne bo zdelo nič impresivnega, neki 14. letnici pa se bo zdelo, da je fant car?  In obratno, da starejše ljudi idealizira, ker očitno imajo nekaj, kar tebi manjka?
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen/a,
če sem te prav razumela, te zanima in bi rad/a bolj razumel/a starostno razliko med moškimi in ženskami oz. starostno razliko med pari. Razumem tvojo dilemo, saj med nami kroži veliko stereotipov in prepričanj o starostnih razlikah med moškimi in ženskami.
Opisal/a si, da naj bi bilo dekle v zvezi mlajše od fanta, poleg tega pa navajaš še razloge, zakaj bi lahko tako bilo. To, da naj bi bilo dekle v zvezi mlajše ni pravilo in seveda ta stereotip ne drži. S staranjem leta v zvezi niso več tako pomembna kot prej, saj gre za odrasle ljudi, ki so približno na podobni ravni razmišljanja, vedenja in čustvovanja. Pri mladostnikih pa je ta razlika večja, saj je npr. 14-letno dekle še v osnovni šoli, 19-leten fant pa je že polnoleten in je lahko že na fakulteti. Tako razmerje ni okej, saj se npr. tudi spolni odnos v tem primeru šteje za kaznivo dejanje, ker dekle še ni staro 15 let. Pri starejših pa podobna starostna razlika petih let, npr. 38 in 43 let ni več tako vidna in pomembna. Tako ni pomembno ali je mlajša ženska ali pa moški, saj sta lahko oba enakopravna v tem, da imata podobni službi, prijatelje, podobno razmišljanje. Tako starost v tem primeru ne igra velike vloge.
S tem lahko odgovorim tudi na tvoje vprašanje, ali je res, če si nekdo izbira mlajše partnerje, da ni dorasel partnerjem svojih let. Kot sem napisala, je razlika v letih bolj opazna, ko smo mlajši, sčasoma pa čedalje bolj izginja. Ko smo mlajši, se tudi radi zgledujemo po starejših, saj so nam vzor in jim zaupamo, v smislu, da več vedo, vedo, kaj je prav in kaj ne. Seveda to vedno ni res, zato lahko starejši včasih manipulirajo z mlajšimi ali pa jim pokažejo stvari, ki niso najboljši zgled zanje, kot v tvojem primeru, ki je opisan, torej ko starejši fant kupuje mladoletnici alkohol in cigarete.
Tematika starostnih razlik je obsežna, zato ni vedno enoznačnih ali pa pravilnih odgovorov. Upam, da sem ti odgovorila na tvoja vprašanja. Če imaš še kakšno, pa kar napiši.
Želim ti vse dobro,
Živa Pirc, mag. psihologije
• ra
razlika
nekako velja kao naj bi pri ženski veljala mladost in plodnost in sposobnost rojevanja otrok. odvisno koliko je starostna razlika ali je razlika ali je razlika 5 let ali 10 let ali 15 ..?Torej 25letni fant  npr. ki si želi družine in je zelo ploden bi mu bile všeč enako stara dekleta, pri neki starejši ženski je lahko plodnost že zmanjšana? Neka starejša ženska naj bi že dosegla višji status kot nek 25-letni fant in fantom so všeč punce, ki so dosegle podoben status kot on če pa ni in je na enaki ravni kot 25letni fant (službeno, denarno ljubezensko, itd) naj bi bilo z njo nekaj narobe in z žensko ki ni dorasla svojim letom moški ne bi želel biti?
• Uredništvo
Petra Tratnjek
Pozdravljena,
svetovalka je že zgoraj odgovorila na vprašanja in dileme, ki te v tej temi zanimajo.
Lep pozdrav iz uredništva.