Živjo.
pred 1 tednom sem se razšla z najboljšo prijateljico in me je to res prizadelo ne bom razlagala cele zgodbe ampak je omenila da je to prijateljstvo za njo preveč In da je bolje, da se ne pogovarjava več.
to me je seveda res res močno prizadelo in še sedaj se jočem in razmišljam kaj je šlo narobe. Zelo Jo pogrešam in upam, da se še lahko kdaj pogovoriva......izgubila sem apetit, nimam volje do življenja včasih razmišljam, da bi bilo Bolje, da umrem. To je moj prvi heartbreak in je najhujši do sedaj. Upam samo, da ta bolečina kmalu mine, ker je res preveč že.
zanima me tudi, Ali naj čisto pozabim na njo ali se poskušam pogovorit in razrešiti ta problem.
problem je tudi, da živiva vsaka v svoji državi in je teško, da mi Bo še kdaj odgovorila.
Hvala za odgovor. -
Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovano dekle,
hvala, da si svoje misli delila na našem portalu. Pišeš o izgubi najboljše prijateljice, kar bi prizadelo vsakogar. Najprej se mi poraja vprašanje – katera najboljša prijateljica, kot jo imenuješ, bi izjavila, da je prijateljstvo za njo preveč in predlagala prekinitev stikov? Kakšen odnos sta stkali z omenjeno prijateljico? Kako so potekali vajini pogovori do sedaj? Prijateljstvo je ravno tako važno kot ljubezen, če ne še celo bolj. Dandanes je prijateljstvo kar malo razvrednotena beseda. Številna socialna omrežja, kot so Facebook, Instagram, Snapchat, so nas čisto omrežila in nehote preživimo več časa v virtualnih stikih, kot bi bilo to pametno. Si že opazila, da te en lep dan v družbi prijateljev nekje zunaj veliko bolj osreči kot čvek po FB-ju? Vsekakor še obstajajo pravi, resnični prijatelji, ki ti stojijo ob strani, ko jih potrebuješ, a jih žal ni veliko. Prijateljstvo se gradi počasi, a vztrajno, z veliko potrpežljivosti, iskrenosti in zaupanja. Šele čez čas in v različnih življenjskih situacijah se izkaže, ali je prijatelj res pravi ali ne. Iskrenost je podlaga za prijateljstvo in se kaže tako, da smo do prijatelja takšni, kot smo v resnici, da se ne delamo lepše, da si upamo biti to, kar smo. Da se ne pretvarjamo in da povemo, kar si o nečem mislimo in kar čutimo. S pravim prijateljem lahko podelimo težke trenutke, čutimo njegovo bližino in povezanost z njim, brez obsojanja.
Žal mi je, da si se znašla v takšni situaciji in verjamem, da ti je težko ob doživljanju vseh občutkov, ki jih opisuješ. Svetovala bi ti, da ji vseeno napišeš kakšno kratko sporočilo, kjer jo prosiš za obrazložitev nenadne prekinitve vajinega odnosa in ob tem izraziš tudi svoja občutja, ki te ob tem preplavljajo. Glede na to, da živita vsaka v svoji državi, bi se težje osebno srečale, zato predlagam, da jo telefonsko kontaktiraš. Lahko kar konkretno izpostaviš, da te je močno prizadelo in da se želiš o tem pogovoriti. Med drugim se pripravi tudi na možnost, da njenega odgovora ne boš dobila, kar ti pove samo to, da (žal) ni bila prava prijateljica, saj bi od pravih prijateljev pričakovali drugačen odziv.
Vsi ljudje se vsakodnevno srečujemo z raznoraznimi težavami, ki jih poskušamo reševati na različne načine. Super je, da stvari, ki te pestijo, ne držiš v sebi in da jih poveš na glas. To vedno prinese razbremenitev oz. olajšanje. Če boš čutila, da bodo tvoji problemi kdaj (pre)veliki, da bi jih rešila sama ali s pomočjo prijateljice, se opogumi in prosi osebnega zdravnika/zdravnico za strokovno pomoč psihologa/psihoterapevta.
Vedi, da si edinstvena in neponovljiva. Rada se imej. Bodi nežna s seboj. Ne kritiziraj se, ne grajaj. Dobra si in prijazna. Pravico imaš biti srečna.
Kadarkoli se lahko ponovno oglasiš na tem portalu in ti bomo tvoje težave poskusili olajšati.
Vse dobro iz srca,
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij