Z bivsim sva se ravno na bozic razsla po 4letih zveze.. Zveza je bila iskreno kar grozna in toksicna ter z njegove strani sem dozivela veliko psihicnega nasilja.. lani avgusta sva sla sicer prvic narazen in potem ko sva prisla nazaj skupaj nekako ni slo na bolje, ceprav sem pa ze sama cutila veliko casa prej da to ne pelje nikamor in sem iskreno zacela zgubljati custva in se mi zdi da je bolj ostala samo se navada in navezanost ter moja ogromna skrb zanj in potreba da mu pomagam na vsak nacin.. Kaksnih 14dni pred razgodom sem si poiskala psihoterapevtko ker sem bila res zmedena, izgubljena tako da neko strokovno pomoc imam.. ampak sedaj sem po enem mescu spoznala fanta, ki je nekaj cisto novega zame.. Tako potrpezljiv, razumevajoc, prijazen.. ker vedno imam probleme da vecina fantov s kerimi se pogovarjam razmisljajo samo o seksu in o tem kako bi me spravili v posteljo in on je edini kateri sploh ne govori o tem in bi se rad prej res dobro spoznal in nasploh pravi da mu je met nek realn odnos cist drugo kakor samo seks in tudi v zivo nazalost se se ne poznava ampak nisem se nikoli spoznala njemu enakega in mogoce malo crusham nanj pa ceprov ga sploh ne poznam -.- nevem ce sem ze pripravljena po enem mesecu ampak nebi rada zgubila tega fanta? Rada bi ga spoznala v zivo in videla ce lahko to kam pelje.. je 1 mesec po razhodu prehmalu da razmisljam sploh o drugih fantih? Nevem nocem da me ljudje obsojajo ampak neglede kaj se mi je zgodilo imam rada ljubezn, rada jo dajem in dobim nazaj in se iskreno kar veselim ko bo prisel tudi zame ta cas
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Prebral sem tvoj zapis - razumem tvojo stisko, ni majhna in je pomembna.
Najprej naj ti povem, da sem vesel zate, da si naredila tisti ne-preveč-dobri zvezi konec. Očitno ti ni ustrezala ali pa pač nista bila drug za drugega. Karkoli je že bilo, ti nisi bila srečna v njej tudi po več poskusih in to je ponavadi dober znak, da je bolje narediti konec - sploh, če se stvari ne spremenijo.
Tvoja največja dilema trenutno je, če je primerno iti v novo vezo, ko pa se je stara končala šele pred mesecem. Ampak daj se vprašaj: je bilo zveze res konec pred enim mesecem, ali pred mnogimi? Mogoče si že slišala za izraz "silent quiting", ki se večkrat uporabi v podjetjih in organizacijah. Gre za to, da delavec da "odpoved" že veliko prej, preden to uradno pove šefu. Več bolniških, manj vloženega truda, pasivnost, vseeno mu je za delo in uspeh firme.... samo vprašanje časa, kdaj bo sporočil novico, da ne želi več delati tam, a obnaša se že na način, kot da ni več pri stvari - tudi če še v tistem prvem trenutku ne ve, da bo res dal odpoved. A vidiš povezavo s tvojim primerom? Bi lahko rekla, da si tudi ti v bistvu "dala odpoved" v svojem razmerju že dosti prej, en mesec nazaj pa je bil le uraden razhod?
To sem ti želel sporočiti, preden ti povem, da je čas med dvema vezama, ki ga oseba potrebuje, različen od človeka do človeka - ni enotne dolžine pavze, ki bi jo nekdo potreboval. In pri tem se sploh ne oziraj na to, kaj bodo rekli drugi. Sama veš za svojo zgodbo in kaj vse si dala čez, drugi tega na prvi pogled ne vidijo. Ja, mogoče bo kdo kaj rekel, pa kaj? Ni njihova stvar.
Zato pa: če si spoznala super fanta, s katerim se ujameš in ti je lepo z njim, zgrabi to priliko. Imam pa en pomislek, in sicer dejstvo, da se ne poznata v živo. Res ti polagam na srce, da si daj čas pri spoznavanju. Ja, ni se ti treba počutiti krivo, da si hitro (tj. po enem mesecu od razhoda) začela razvijati čustva do novega fanta, ker kot sem že rekel, to res ni pomembno, je pa pomembno, da si vzameš čas pri spoznavanju in ugotavljanju, če je ta fant res zate. Online odnosi =/= realni odnosi. Zelo dober znak je, da se tako ujameta - zdaj pa je čas, da se začneta psoznavati tudi v živo :).
Če boš tudi takrat videla, da je fant pravi zate in boš tudi ti njemu všeč: go for it, zakaj pa ne?
Oglasi se še kaj, če nas boš potrebovala!
Patrik Senica, mag. psihologije
• Ek
Eka
Imela sem situacijo ko sem se razšla s fantom. On me je še po razhodu klical in se skušal delati dobrega kao. In nisem vedela kaj naj naredim oz kako naj ga pošljem nekam. On ima novo punco. Itak odkar ima novo punco me ne povoha niti bivši. In si naredila tinder profil. In sem spoznala s tindra v živo na kavi edinega normalnega fanta s tindra. In je najbrž bilo videti da še nisem bivšega prebolela ali nekaj. In mi je napisal da me ne želi več videti. Kaj naj naredim. Ful sem žalostna saj je bil to en normalen prijeten fant.
• Uredništvo
Patrik Senica
Odgovor svetovalca:
Hej!
Žal mi je, da se ti je to zgodilo. Gotovo ti ni lahko, ko si doživljala neprijetna občutja zaradi razhoda s prejšnjim fantom, potem pa si spoznala dobrega novega in je ta prekinil komunikacijo s tabo.
Si morda poskusila vprašati, zakaj je to napisal? Kako je vedel, da nisi prebolela prejšnjega? V vsakem primeru je treba njegovo željo upoštevati, nič pa ni narobe, če ga vprašaš, kaj se je takega zgodilo, da si dobila tak odziv...
Kaj narediti poleg tega? Pustiti času, da naredi svoje, Sčasoma boš prebolela bivšega fanta in gotovo nekje spoznala novega, ki bo dober in "normalen" :) Zdaj se ti zdi, kot da ga ne boš in da je bil edini dober, pa ni. Tinder raje pusti pri miru in skušaj spoznati ljudi v živo. Koliko si stara?
Upam, da se še oglasiš s kakšno dodatno informacijo in z veseljem ti bom skušal pomagati.
Lepo bodi!
Patrik Senica, mag. psihologije