Jaz sem bilq skupaj s fantom 2 leti in sem ga danes pustila,ker že nekej časa razmisljam o tem ampak ga nisem zelela prizadeti.Motilo me je da sm bilq jaz v vlogi "moškega"prvi korak sem zmeraj jaz naredila in v 2 letih se nisva niti enkrst objela ali poljubila,in videla sva se zelo malo pa ziviva 20 minut stran.In sem mu danes napisala in ne vem kako mi bo zdj tezko sama po dolgem casu in razmisljam ce sem naredila pravo odlocitev.V sebi cutim olajsanje a hkrati tudi nek manjsi stres glede kaj bo zdaj kako bo to vpilavalo name.
• Ta
Tanim
v 2 letih se nisva niti enkrst objela ali poljubila
kašno razmerje je pa to sploh blo....?
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Hej!
Razumljivo je, da se ob koncu tako dolge zveze počutiš zmedeno in imaš mešane občutke. To, kar opisuješ, kaže, da si dolgo premlevala situacijo in si skušala biti iskrena do sebe in hkrati spoštljiva do njega. V zvezi si dajala pobudo, čutila si se v neravnovesju, kot opisuješ, pa bližine med vama skoraj ni bilo. In ko odnos ne daje topline, ki si jo želiš in potrebuješ, je povsem naravno, da začneš dvomiti, ali je to res prava zveza zate.
To, da si kljub temu ostala tako dolgo, kaže, da ti je bilo mar in da nisi želela nikogar prizadeti. Ko se zveza konča, se pogosto pojavita olajšanje in stres: olajšanje, ker si končno naredila nekaj, kar si že dolgo čutila, ter stres, ker stopaš v nekaj novega in neznanega.
Pomembno je tudi, da veš, da nisi odgovorna za njegova čustva. Tudi za njega je težko, vendar mora svoje občutke predelati sam. S tem ko si bila iskrena do sebe in do njega, sta oba dobila možnost, da gresta naprej in najdeta odnos, v katerem se bosta počutila zares dobro.
Bodi nežna do sebe. S časom se bodo stvari umirile.
Cita Jenko, mag. psihologije