Hej! Moja mami in ati sta zacela hodet ko je bla mami 1 letnik ati pa 4 letnik. A mislite da je to ok za mene ( v prihodnosti ) da bi bil moj fant tut 3 leta starejsi?
• Uredništvo
Urška Ruter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pišeš, ker se sprašuješ o primerni starostni razliki med partnerjema. Popolnoma razumljivo je, da se sprašuješ o tem. Starostna razlika sama po sebi ni problematična, vendar je pomembno upoštevati nekaj ključnih stvari, ko razmišljaš o odnosih, kjer je starostna razlika nekoliko večja.
Pomembno je razmisliti o zrelosti obeh oseb v odnosu. Čeprav je razlika treh let med odraslimi pogosto nepomembna, je lahko v mlajših letih bolj opazna, saj se osebe razvijajo in dozorijo z različno hitrostjo. Najbolj je pomembno, da se počutita enakovredno in da sta si v oporo. Če imata podobne interese in cilje, je starostna razlika manj pomembna. Važno je, da imata skupne točke, ki vaju povezujejo.
Na koncu je najpomembnejše, da se počutiš udobno in varno v svojem odnosu. Če vse funkcionira med vama in sta srečna, starostna razlika ne bi smela biti ovira. Vsak odnos je edinstven in kar deluje za en par, morda ne bo delovalo za drugega. Poslušaj svoje srce in se osredotoči na to, kar bo najboljše za vaju. Ključno pa je, da je odnos zgrajen na spoštovanju, zaupanju in medsebojnem razumevanju.
Lepo te pozdravljam,
Urška Ruter, dipl. psih. (un)