Hej!
Že 1 leto mislim imam da raka, ker mi zelo lasje izpadajo in imam vsak dan drisko.
Mama me peljati noče k zdravniku ampak mi daje na uro vsako lekadol. Enkrat mi ga je v skrila pohano meso.
Nevem kaj naj naredim, ker vem da me s tem samo zastruplal. K zdravniku žal nemorem saj mama moja dela tam in me bo dobla.
Hkrati me ne posti šolo, saj sem iz Bosne in noče da se učim slovenjsko in ona v bistvu sploh ne ve kako mi dobro gre slovenjščina.
Prosim za pomagajte.
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zaupala si nam, da se že eno leto soočaš s povečanim izpadanjem las in vsakodnevno drisko. Omenjena simptoma sta seveda lahko znak manjših ali večjih zdravstvenih težav. Vsakodnevna driska, še posebej če traja že eno leto, je zagotovo nekaj, zaradi česar je vredno obiskati zdravnika. Brez pravih preiskav je seveda težko reči karkoli, še najmanj pa si je smiselno postavljati diagnozo raka, saj si tako morda neupravičeno sami povečamo lastno stisko.
Če te razumem pravilno, zaradi omenjenih težav do danes še nisi obiskala zdravnika ali drugega strokovnjaka. Praviš, da te mama ne želi peljati k zdravniku, hkrati pa ga ne želiš obiskati sama, saj je tvoja mama tam zaposlena in te je strah, da te bo pri tem zasačila. Dodajaš, da moraš po navodilu mame večkrat na dan jesti lekadol. Kako pa mama vidi tvoje težave? Kaj si o tem misli ona? Sta o vsem skupaj že kaj govorili? Kakšen je njen razlog, da te ne želi peljati k zdravniku in zakaj moraš po njenem mnenju večkrat na dan jesti lekadol? Si morda v preteklosti obiskala kakega drugega strokovnjaka (psihologa, psihiatra), kjer ste govorili o tem, kako se počutiš, kako razmišljaš in podobno?
Omenila si tudi, da te mama ne pusti v šolo. Torej se, od kar si v Sloveniji, še nisi vpisala v šolo in je sploh ne obiskuješ? Kdaj ste se preselili iz Bosne? Si tam obiskovala šolo? Ti je mama zaupala kaj več o tem, zakaj ne želi, da obiskuješ šolo?
Želim si bolje razumeti tvojo situacijo, zato bi mi bili odgovori na zastavljena vprašanja zelo v pomoč, hkrati pa te bom lahko le tako bolje usmerila in ti podala kak nasvet.
Upam, da se še oglasiš in mi poveš kaj več o sebi, do takrat te pa lepo pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije
Ba
Banana365
Pozdravljeni se enkrat!
Pisem da vam odgovorim na zastavljena vprasanja.
Moji mami sem ze povedala za svoje tezave a ona misli da si jih izmisljujem in da ne to vse normalno, a meni se tako ne zdi. Noce me peljati h zdravniku saj misli da me bo izgubila (sem njen edini otrok) in da me bodo odvzeli od nje. Po njenem mnenju moram veckrat na dan jesti lekadol saj meni da imam hude glavobole in misli da mi bo z zdravili "izbistrila misli". Seveda pa me nikoli ni hotela peljati psihologu saj meni da je vse to predrago in brez smisla.
V solo (v Sloveniji) hodim 2x tedensko zgolj zato da me ne izklucijo, mama pa me opravici kot slab imunski sistem. Seveda o tem se nisem nobenemu povedala saj nocem da me mama zasovrazi. Iz bisne smo se preselili 3 leta nazaj, tam pa sem obiskovala solo vsaki dan, saj je mami bilo vsec da je imela mir.
Hvala za odgovor
Lep pozdrav tudi vam
bi
bilbo
Kaj pa tvoj oče? Imaš očeta?
Ba
Banana365
Pozdravlejn/a Bilbo!
Oceta nimam saj je pred 3 letu umrl to je tudi eden izmed razlogov da sma se z mamo preselili
Lep pozdrav.
Uredništvo
Amadeja Jurič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala za sporočilo z dodatno razlago. Vse kar opisuješ in doživljaš se zdi zelo obremenjujoče.
Če te razumem pravilno, nisi o svojih zdravstvenih težavah in o odnosu z mamo do sedaj govorila še z nikomer. Sicer si izpostavila svoj strah pred tem, kako bi se odzvala mama, v kolikor bi izvedela, da si o tem govorila s kom drugim. Razumem, od kod izvira tvoj strah, vendar se mi, glede na tvoje besede, zdi zelo pomembno, da se nastala situacija razreši v tvoje dobro, da ti bo tako lažje.
Glede na to, da se ti zdi, da ti mama ne prisluhne in te ne upošteva, hkrati pa ne razumeš povsem njenih dejanj, te spodbujam, da se obrneš na drugo odraslo osebo, ki ji zaupaš. Imaš v svoji okolico koga takega? Glede na to, da nekaj krat na teden obiskuješ šolo, lahko obiščeš tudi šolsko svetovalno službo ali pa se obrneš na kakega učitelja ali razrednika.
Verjamem, da ti je o tem morda težko govoriti z drugimi, vendar je posrednovanje tretje osebe včasih nujno, zato upam, da zbereš pogum in to, kar se ti dogaja, komu tudi poveš.
Lepo te pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije
bi
bilbo
Moje sožalje
ba
banana365
Zdravo!
Hvala vam za pomoč. Danes sem se obrnila na svetovalno delavko in res mi je pomagala. Peljala me je k drugemu zdravniku, a rezultatov še nimam.Res ste mi rešili živlenje
Hvala, na svojem področju ste res strokovnjaki in upam da boste še naprej tako dobro pomagali.
Lepo prihodnje življenje