Pozdravljeni, stara sem 12 let in ime mi je anja.
Med vikendom zjutraj sem šla v paubratovo sobo in nisem vedela da je doma star je 14. Ko sem stopila noter sem bila malo presenečena sicer on je spau čisto nag in odkrit. Njegov lulek pa je kr štrleu v zrak..prvo nisem vedela kaj naj ampak premagala me je radovednost in sem stopila bližje da sem ga lahko bolše videla..vmes ko sem si ga ogledovala iz vseh strani sem čutila med nogami da sem postala čisto mokra..probala sem ga tudi primiti in bil je zelo trdi..to je blo približno 5 minut vse skupaj nato sem šla v svojo sobo in si jo začela božat in mislila na njegovega trdega luleka..
Zdaj vedno ko vidim brata imam pred očmi ta prizor iz njegove sobe in vedno postanem mokra.
Ma
Maruša
Jaz sem imela skoraj podobno situacijo ampak jaz sem vedela da je moj paubrat (sin od mačehe) doma in da je šau spat in vedela sem tudi da spi gol ger sem ga slišala 1x ko se je pogovarjal da spi nag...
Torej bla sma sama doma starši so bli v nočni..prvo sma gledala tv nato je reko da gre spat ker je utrujen star je 15 jaz pa 13..ker sem vedela da spi gol in sem bla radovedna sem še bila kakšno uro pred tv da je vredi zaspal nato sem šla čisto po tiho v njegovo sobo in res je bil čisto nag..bila sem navdušena da sem mu ga lahko videla ker me je res zanimalo kak zgleda penis v živo..bil je še lepši kot na internetu..in ker si nisem mogla pomagat sem stopila bližje in ga prijela bil je zelo zanimiv občutek in vsako sekundo je bil večji in bol trdi. Probala sem ga malo stiskati z občutkom in z roko drsela po njem..vzburila sem se tako zelo da sem imela hlačke čisto mokre..medtem ko sem opazovala njegovega v moji roki se je on prebudil in sem ga hitro spustila in odhitela ven iz njegove sobe v svojo..ni prišel za ampak zjutraj ko sma se videla pri zajtrku (prišel je samo v boksaricah) se mi je samo nasmejal rekel pa ni nič..nisem vedela ali naj pogledam v oči,boksarice ali kam drugam zato sem samo gledala v mizo in šlo mi je rahlo na smeh.. zdaj opažam da vsakič ko sma sama doma zvečer je večinoma časa samo v boksaricah in se mi nasmehne ko se počoha po njegovem lepem penisu, ker ve da mi je všeč in da sem radovedna..najraje bi mu slekla boksarice ko to naredi ker vedno postanem zelo horny.. neupam pa nič rečt ali pa naredit ampak bi rada ker me res zanima kakšen je občutek če bi mu ga vzela v usta ali se "igrala" z njegovim..
Uredništvo
Drago dekle!
Najprej se ti moram opravičiti, ker si morala nekaj časa počakati na odgovor. V svojem pisanju sicer neposrednega vprašanja nisi postavila. Opišeš dogodek, ko si videla spečega polbrata s penisom v erekciji, kar te je spolno vznemirilo in si se nato samozadovoljevala. Te pa vse to kar precej bega. Lahko rečem, da v tem dogodku, ki si ga doživela, ni ničesar nenormalnega. Zagledala si spečega polbrata z erekcijo penisa, premagala te je radovednost in si si ga ogledala. Tudi tvoje samozadovoljevanje po tem dogodku je popolnoma normalno.
Najprej si poglejva nekaj dejstev o samozadovoljevanju. Zakoračila si pač v puberteto, hormončki v tebi se zbujajo in že rahlo divjajo, posledica vsega tega pa je v tem, da se pri tebi pojavljajo spolne potrebe. Spolne potrebe pa v tebi povzročajo napetosti, ki kličejo po zadovoljitvi. Poglejva si, kako je z zadovoljevanjem spolnih potreb v času pubertete.
Spolna potreba je naravna potreba vsakega človeka in tako kot druge svoje potrebe želi človek zadovoljevati tudi spolne potrebe. Zadovoljujejo se pa spolne potrebe lahko na različne načine, omeniti moramo predvsem:
- samozadovoljevanje (masturbacija),
- petting (medsebojno ljubkovanje, božanje, »mečkanje«),
- spolni odnos.
Ti načini zadovoljevanja spolnih potreb predstavljajo tudi stopnje v spolnem dozorevanju v obdobju pubertete in adolescence. Omenim še lahko, da pa marsikdaj mladi prehitevajo postopnost zadovoljevanja spolnih potreb in se prehitro odločajo za spolne odnose. Največkrat to storijo iz radovednosti, da bi spoznali spolni odnos. Če pa za spolnost še niso pripravljeni, telesno in osebnostno zreli, lahko temu sledijo huda razočaranja, ki lahko imajo tudi daljnosežne negativne posledice v spolnem življenju.
V tvoji starosti je najprimernejši način zadovoljevanja spolnih potreb samozadovoljevanje. S samozadovoljevanjem se tako ali drugače srečuje praktično vsak mladostnik oz. mladostnica.
Tvoje samozadovoljevanje je torej popolnoma normalno. Mora pa biti občasno, s tem ne smeš pretiravati, da ne nadvlada drugih aktivnosti v tvojem življenju. Naj bodo pa tvoji začetki spoznavanja spolnosti pri tebi še dokaj časa na nivoju domišljije, da ne bo prehitro prešlo v realnost.
Naj pa še omenim, da vsekakor ne bi bilo prav, da bi prišlo med tabo in tvojim polbratom do kakršnih koli neposrednih spolnih izkušenj.
Brane But, univ. dipl. psiholog
Ra
Radovedna
Hvala za obrazložitev, ampak jaz si res želim bolše ogledat njegovega in ga primit z celo roko ne samo z dvema prstama tak ko sem ga takrat ko je spau, ker me res zanima občutek..problem je ker nevem kak mu naj to povem oz. Kak ga naj to vprašam če mu ga lahko vidim in primem?
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
Najmanj dva razloga sta, ki govorita proti temu, da bi ti uresničila svojo željo, da bi si podrobneje ogledala in s celo roko prijela erektirani penis svojega polbrata.
Prvi razlog je, da po naši zakonodaji ni dovoljena kakršnakoli spolnost otroka do dopolnjenega 15. leta starosti. Z uresničitvijo svojih tozadevnih želja boš morala počakati še nekaj let, ko boš stara 15 let, pa še takrat to ni priporočljivo, saj samo telesna zrelost ni dovolj za začetek spolnosti s partnerjem, potrebna je še osebnostna, čustvena, socialna in še kakšna druga zrelost za kvalitetno doživljanje spolnosti.
Drugi razlog pa je, da v našem kulturnem okolju ni sprejemljiva spolnost med partnerjema, ki sta v ožjem krvnem sorodstvu, kar seveda velja tudi za spolnost med polbratom in polsestro. V tem primeru bi šlo za incest (krvoskrunstvo).
Kot sem ti že napisal, še kar nekaj let ostani na nivoju domišljije, ne preidi prehitro v realne spolne izkušnje, še najmanj pa z polbratom.
Spolne potrebe lahko zadovoljuješ s samozadovoljevanjem, pri čemer si lahko pomagaš tudi z domišljijo.
Brane But, univ. dipl. psiholog