Kaj je razlika med radiološko tehnologijo in radiologom zdravnikom? Vem da eno je na med fakulteti, eno na zdravstveni in da radiolog je prav zdravnik. Zanima me kaj je razlika v delu nalogah in znanju?
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Zdravo!
Radiolog zdravnik je zdravnik, ki po študiju medicine dodatno specializira radiologijo. Njegovo delo je gledanje slik (RTG, CT, MR), razlaga ugotovitev, postavljanje diagnoz in pisanje izvidov.
Radiološki tehnolog ni zdravnik, ampak zdravstveni delavec, ki upravlja aparate za slikanje. Njegova naloga je pripraviti bolnika, pravilno narediti slikanje in skrbeti, da so posnetki kakovostni in varni.
Preprosto povedano - radiološki tehnolog slika, radiolog zdravnik pa slike razlaga in na podlagi njih postavi diagnozo.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike