Živjo sem Anja!
Stara sem 11 let in imam težavo...
Zelo se rada dotikam svoje vagine in imam veliko potrebo po seksu....počutim se zelo narobe! Ali je to normalno? Kaj naj naredim da neham? Rada tudi gledam Porn... zelo neprijetno mi je
-pozdravčki
ok
oki_doki
nc ni narobe s tem sm nwm kejko gledas porn probi ne pretiravat kr lh mas posledice s tem pa da se samozadovoljujes ni nc narobe kr raziskuj svoje telo
Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena
Vesela sem, da si pisala. Verjamem, da ima kar nekaj tvojih vrstic iste občutke. V času mladostništva, ko se iz otroka spreminjaš v najstnico, se spreminja tudi tvoje telo. Hormoni, oblika telesa, morda dobivaš obline, se drugače počutiš, si bolj čustvena ... To je vse posledica odraščanja, ki je povsem normalno in običajno. V mladostništvu se prvič pojavi tudi želja po odkrivanju spolnosti. Ti si začela odkrivati svoje telo, s čimer ni nič narobe, je povsem običajno. Pravzaprav je dobro, da spoznaš svoje telo, preden začneš ljubezen odkrivati z drugo osebo.
Praviš pa, da se ob tem počutiš neprijetno in narobe. Neprijetni občutki bi lahko bili pokazatelj, da na to še nisi pripravljena. Pri odkrivanju spolnosti se ti nikamor ne mudi. Odkrivanje svojega telesa in svoje spolnosti bi moralo biti v glavnem prijetno. Če se počutiš nelagodno, ti priporočam, da z dotikanjem sebe in gledanjem pornografije prenehaš.
Tudi sicer gledanje pornografskih vsebin za tako mlade še odsvetujemo, še posebej preden imate priložnost spolnost sami raziskati. To je predvsem zato, ker pornografija prikaže spolnost na zelo izkrivljen način, velikokrat prizori in situacije niso podobne resničnim. To lahko ustvarja napačno podobo spolnosti in neustrezna pričakovanja, ki nato vodijo v razočaranje, prezgodnjo spolnost ali celo v težave, povezane s telesno samopodobo in dojemanjem sebe.
Sprašuješ tudi, kaj naj narediš, da nehaš ... Najbolje bo, če se "zalotiš v dejanju" in prenehaš - ko opaziš, da po telefonu brskaš po pornografskih vsebinah, se ustavi, vdihni in izdihni in ugasni spletno stran. Najbolje je tudi, da jo izbrišeš iz zgodovine, da ti je brskalnik več ne ponuja, ko naslednjič spet brskaš. Večkrat kot se boš ustavila in prekinila svoje dejanje, manjkrat ga boš ponovno začela. Če ti je gledanje pornografije in dotikanje svojega telesa neprijetno, ti bo prekinitev dejanja najverjetneje prinesla prijetne občutke.
Vse dobro ti želim in prijetno odkrivanje spolnosti, ko boš pripravljena.
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije