Pozdravljeni,
ne vem kaj sem. Moje spolne fantazije so, da imam penis in da jaz moškega... to se dogaja že dve leti. ko sem s fantom, si predstavljam, da ga jaz sexam v svoji domišljiji. kot da sem nek ženski gej.. v svoji glavi sem moški, ki moškega...
tudi cez dan postanem potrebna na to, ko ga primem za rit al pa "joške", obcutim v scegrtalcku da bi ga kr "nategnala".
kaj to pomeni... kako sem usmerjena?
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Najprej hvala za tvoje vprašanje. To, da fantaziraš, da imaš penis ne nujno definira tvoje spolne usmerjenosti. Heteroseksualne osebe lahko prakticirajo različne spolne prakse oz. jih vzburjajo stvari, ki niso nujno straight-normativne, in je to čisto okej. Včasih nas lahko dejstvo, da nas vzburjajo določene stvari ali imamo različne fantazije lahko zmede ali prestraši, ne pomeni pa to nujno, da moraš posledično imeti drugačno spolno usmerjenost ali drugo spolno identiteto. Biti heteroseksualna oseba sicer pomeni, da nas privlačijo osebe nasprotnega spola, ne določa pa načinov spolnih praks in tega kaj tebi pri seksu odgovarja.
Če imaš še kakšno vprašanje sem na voljo.
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra
• že
ženskagej1
včasih si predstavljam tudi, da je fant ženska in sem jaz moški... ni mi pa toliko zanimivo, da sva dve ženski..
všeč mi je ideja, da sem v spolnosti moški, in da nekaj nekomu "počnem", vem pa da so mi všeč moški, morda ženske - ne zares.
• Uredništvo
Legebitra
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
glede na to da nisi specificirala vprašanja nisem sigurna na kaj konkretno naj se odzovem. Na kar pomislim pa je to, da pri seksu ni nujno, da ima aktivno vlogo samo moški, aktivna je lahko tudi ženska, saj aktivnost oz. to kdo komu nekaj počne v spolnosti ni zares vezano na spol ampak bolj na dinamiko, ki se med seksom dogaja. Zdi se mi okej, da prepoznavaš, da so ti všeč bolj moški, naj pa te to ne omejuje pri spolnosti.
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra
• Tu
Tudi
Sem fant, ugibam da podobne starosti. Moje fantazije so zelo podobne le, da sem jaz moški, ki si želi, da mu ženska nekaj dela, da mi je v nadrejenem položaju. Vedno me vzburi, ko pomislim na žensko, ki bi mi bila početi kaj takega. Veliko manj me vzburi, če pomislim, mi bi to počel moški. Želim ti povedati, da se mi zdijo moje in tvoje fantazije normalne in da jih boš zagotovo lahko izkusila, če boš še vedno imela željo po tem.