Rada bi se izpisala iz Srednje Šole Grm Novo Mesto zato ker so profesorji in sošolke nesrame in se ne počutim sprejeto že 6 tednov sem doma in sem se odločila, da se izpišem samo me profesorji pri teji temi ne spoštujejo starši pa me.
• Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
pišeš, da se želiš izpisati iz srednje šole, ker se na šoli ne počutiš dobro. Verjamem, da je težko ostajati na šoli, kjer odnosi niso takšni, kakršne si želiš. Predvidevam, da si dijakinja prvega letnika. Drži? Glede na to, da si se odločila poiskati pomoč, sklepam, da te zanima tudi morebitno iskanje nadaljnjih rešitev. Če te pravilno razumem, je to vsekakor spodbudna odločitev.
Zakaj praviš, da so vsi deležniki nesramni? Ste prišli v konflikt? Čemu morebiten konflikt? So težave z ocenami ali s čim drugim? Si se poskusila pogovoriti? Imaš kakšnega prijatelja ali prijateljico, s katerim se lahko o tem pogovoriš? Kaj pravi o tem tvoj razrednik_razredničarka? Si se obrnila na svetovalno službo? Iz tvojega zapisa zgodbe žal ne morem razumeti do podrobnosti. Mislim pa, da neskladnost profesrojev in staršev lahko izvira iz tega, da profesorji in profesorice vidijo kakšno rešitev. Si že razmišljala na ta način?
Seveda so vsi konflikti, morda nesporazumi, lahko izjemno težki za reševanje. Pa vendar - na šoli si že skoraj eno leto. Predvidevam, da si jo izbrala zaradi zanimanja za določen program. Si razmišljala o posledicah tega, da preprosto pustiš srednješolsko izobraževanje? Kje boš šolanje nadaljevala? Kakšno bo tvoje nadaljnje življenje? Konfrontacija z vpletenimi je lahko naporna, zato pa so na šoli strokovni delavci, ki ti lahko pri tem pomagajo. Ste s starši razmišljali o tej možnosti? Običajno problemi, ki se jim izogibamo, postanejo še večji. Zato je dobro, da jih vsaj poskusimo reševati. Verjamem, da lahko to uspe tudi tebi. Dobro razmisli in se odloči, kako naprej.
Srečno.
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike