Rada bi pomagala ljudem. Nevem že nekaj časa imam željo na nek nacin pomagati ljudem. Npr. ko ima kaksen prijatelj ali sorodnik probleme mu zelo rada pomagam. Kako lahko še pomagam ljudem? Z denarno pomočjo zaenkrat tezko pomagam namreč nimam kaj veliko denarja. Imate kaj vec idej?
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Najbolje je, da začneš v svoji okolici. Velikokrat kakšen sosed, ali pa starejši občan potrebuje pomoč ali samo nekoga za pogovor in druženje. Priporočam tudi kakšen obisk Doma za ostarele, kjer lahko nameniš svoj čas starostnikom. Mogoče bi se lahko odpravila tudi do Rdečega križa v tvojem kraju ali okolici, če potrebujejo kakšno pomoč. Pomagaš pa lahko tudi v šoli - ponudiš pomoč pri opravljanju domače naloge ali učenju.
Veliko imaš opcij in vesela sem, da imamo otroke, ki si želijo pomagati.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije