zivjo pisem vam zato ker bi rabla vaso pomoč oz. navset za par stavri.Pač fora je u tem da sem se na snapchatu spoznala z enim fantom kki sva se takoj u momentu ujela pač ni trajalo 2 dni preden sva si začela zelo pisat in vse.Ko me je čez tri dni uprašu če bi bila skp sm takoj rekla ja, je pa res da po tem sem en dan imela metal break down in nism vedla kaj mi je,je pa res da sem to vse spravlja nan njega in mi je reku da je ok oz. da mi ni zamweru.No pol naslednji dan me je uprašu če bi se lohk vidla pa sem rekla da lohk in je tt prsu do mene in jst sm bla ziucna ker mi je reku da mu bom bla useč ne glede kaj si bo mislu,no ko sm ga jst vidla mi je biu zlo usec sm pol po najnem videnju mi ni hotu več pisat oz. če je že pisu so bile samo kratke besede.No ko se je to dogajalo en dan sem bla u dvomimh da mu nims več useč in da mi je lagal.In nism se motila zvečer sem se upogumila in uprašala kaj je zdj narobe da mi ne pise in i je reku da pač mam dobro osebenost sm zgled je pa čudn.In ko sem to prebralal me je zelo zabolelo in dejasnko palaa v jok ker me je to res prizadelo saj na sebi oz. na zunanjo sebe delm že tri leat pa si se zdj nism vseč. in zdj me zanima kaj lahko naredim da izboljšam svojo zunanjost in naredim glow up,pa tudi ali je res da če ti trije fanti rečekjo da si grda da je rres to da si grda.
lp
-G
-Girl-
Pozdravljena neka oseba, vem da ti je zelo težko ker si spoznala nekoga ki ti je bil zelo všeč ti pa moram povedati da bo za fante še čas, priznati pa moram da sem se tudi jaz počutila zelo slabo ker imam sestro ki bo vedno "najlepša" v družini. Lahko ti povem svojo izkušnjo: na vsakem taboru na katerega sva šle skupaj so se okoli nje metali fantje mene pa še povohali niso. Tudi jaz sem se spraševala kaj je narobe z mano da me nihče ne pogleda pa sem se upogumila in vprašala nekega fanta kaj mu je bilo tako všeč na moji sestri in je rekel da je zelo prijazna (ona je res prijazna do vsakega in vsakemu posveti zelo veliko pozornosti kar je fantom res všeč npr. Če on pove nek vic ali nekaj kar naj bi bilo smešno se je ona smehljala in govorila kako zelo je zabaven in to čeprav sploh ni bilo nič smešnega.) pomembno je tudi da če hočeš spoznati koga se moraš upisati na neko dejavnost in potem spoznaš (za tisti čas) prijatelja s katerim se bi res dobro ujela in potem ga lahko povabiš ven in ko se bosta res veliko pogovarjala in nekega dne te bo uprašal ce bi rada bila z njim in ce se ti bo zdel uredu bos lahko seveda privolila. Naj te upozorim pravi fant te bo imel rad ker boš prijazna in se bota imela rada NE pa zaradi tvojega obraza postave itd. Moja sestra ima res lepe oči, svetlo polt, zelo lepe lase, lep nos, čudovito postavo lahko bi se reklo da je popolna in ko jo fantje vidijo si začnejo šepetati in govoriti uuu lej lepa prihaja jo grem uprašat za snep itd. med tem ko sem jaz neprivlačna za fante. Vendar pa imam vseeno nekoga ki sem ga spoznala tako da sem se vpisala na neko interesno dejavnost in sva se žačela pogovarjat in sva skupaj. Tudi jaz bi rada nek glow up ker sem podhranjena in nimam najlepšega obraza(ce boš najdla glow up mi lahko poveš da se jaz naredim nekaj zase) ampak prisel je fant ob pravem casu ki mu je vseeno kako izgledam pomembno mu je da se imava rada in da sva oba srečna. Iz lastnih izkušenj ti odsvetujem spoznavanje fantov preko snepchata ker so me zavrnili še isti teden. Nisi sicer napisala koliko si stara ampak vseeno ti povem da boš imela se cas za fante. Upam da sem ti pomagala.
Napiši kako ti je uspelo.
Lp -girl-
Ch
Charlotte
Pozdravljena! Prepričana sem, da si čudovita punca. Najbolje bo, če tegale fanta kar pozabiš. Težko bo, ampak poskusi. Najdi si fanta, ki te bo imel rad tako kot si. Ne pusti, da bi te prizadelo, kar ti je napisal. Vsekakor ni res, da če ti trije fantje rečejo, da si grda, da to drži tudi v resnici! Tudi, če to zares mislijo, to zagotovo ni resnica! Poleg tega obstaja milijone drugih fantov in med njimi jih je zagotovo ogromno takih, ki se jim zdiš čudovita. Lahko poskušaš izboljšati svojo zunanjost z ličili, če tako misliš, a mislim, da večini fantov to sploh ni pretirano všeč. Meni osebno niso najbolj lepe tiste, ki so čez celo prepleskane, s povečanimi prsmi in povečanimi ustnicami. Okrepi svojo samozavest, punca! Primanjkuje ti je! Ne pusti, da bi te butci prizadeli, ne zaslužijo si tvoje pozornosti! Moje sošolke so bile resnično grozne do mene, kradle so mi stvari, ne veš kaj so počele. Nisem pustila, da bi me prizadele, nisem jih šmirglala pet postov, zdaj nimajo več veselja da bi se norčevale iz mene. Pravzaprav pa: Tvoja zunanjost ni tako pomembna kot to, kakšna oseba si. Bodi prijazna in odkrita z drugimi, ljudje pa bodo prijazni in odkriti s tabo. Bodi samozavestna! Si enkratna, čudovita in edinstvena oseba s čudovitimi lastnostmi. Zaslužiš si spoštovanje!
Reši se negativnih in zlobnih osebkov okoli sebe in zaživi življenje!
Lepo se imej!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Charlotte
:)
Co
Cookie 535
Zdravo,
Po brebrani situaciji lahko sklepam da je bil ta fant do tebe zelo prijazen in da sta se psihično kar lepo ujela ampak ko sta se videla fizično "real life" pa ti je nahal pisati, ker mu nisi bila ušeč.Tvojo situacijo popolnoma razumem saj tudi sama že nekaj let preživljam stisko in namaram svojega zunanjega videza.Vem da ti glede tvojega mišlenja o sebi ne morem pomagati, ker je tvoja beseda vedno pred besedo od kateri koli drugega ampak pa ti lahko povem da če spoznaš fanta ki mu je zelo pomemben videz pa te pač ni vreden.Ne skrbi saj enkrat bo prišev nekdo, ki te bo imel rad ne glede nato kdo si,kaj si in kako izgledaš.
Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Razumem, da si v težkem obdobju in se počutiš prizadeto zaradi komentarja fanta. Vsakega bi ti komentarji zaboleli, saj sežejo veliko globlje, kot si lahko predstavljamo. V odnos si že dala določeno energijo, zaupanje ipd.; ta oseba pa je le to izrabil in te prizadel. Odnosi so zapleteni in pogosto se v njih preigrava določen del vplivanja na drugega in dokazovanja samemu sebi. Želim ti povedati, da je pogosto ob takšnih zavrnitvah oseba na drugi strani prav tako ne samozavestna, polna določenih občutji, ki jih kar izlijejo nate, da se sami bolje počutijo. Nikakor to ne opravičuje njihovega vedenja in ne zmanjšuje tvoje bolečine.
Pomembno je, da se zavedaš, da lepota ni le zunanja, ampak je tudi stvar samozavesti, notranje lepote in pozitivnega odnosa do sebe. Morda najprej pričneš z delom na tem :D - kakšna telovadba, joga, ali dobra knjiga. Ob tem pa nujno pri sebi poudari, da spremembe delaš zase, za lastno počutje in ne za nobenega drugega.
Naj te še pred koncem opozorim, da bodi pri navezovanju stikov preko SC z neznanci previdna. Nikoli ne veš kdo je na drugi strani. Pogosto pa je tudi ta navidezna "brezosebnost" socialnih medijev "opravičilo" posameznikom, ki tako brezčutno jemljejo odnose in poznanstva. Prav tako pri tem, če se z njimi tudi dobiš. Rajši se z neznani dobi na javnem kraju, morda v spremstvu kakšne prijateljice ipd.(https://www.logout.org/sl/blog/tinder-love/). Ali pa najdeš še kakšen drug način spoznavanja novih in prijetnih fantov - kot so ti že svetovala dekleta - nov hobi ipd.
Upam, da smo ti lahko vsaj malo oblažili stisko in bolečino.
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka