6 let nazaj ko sem bil v 1. letniku srednje šole sem bil družbeno zelo aktivna oseba, a je bila zraven tista nesrečna zaljubljenost. takrat sem imem vedno pozornost tako okolice kot tudi prijateljev ki se je iz leta v leto začel manjšat do sedaj ko nimam praktično 0. Hodim na faks ki ga nažalost ponavljam, sošolce briga samo moje zapiske, izkušnje iz izpitov in čisto nič druga. Na bivše sošolce se tak nemorem ozirat, ko koga pokličem se naredi butastega in se ne oglasi. Pesti me osamljenost zaradi ketere tudi težko zaspim.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalke:
Dragi mladenič,
kolikor sem lahko razbrala iz tvojega pisma, je največji problem osamljenost. Za ta čas in za te razmere nič čudnega. Ne pesti samo tebe. Veliko je tebi podobnih - tvojih let, mlajših, starejših. Pri 15-tih si bil družaben, obdan s sovrstniki. Nesrečna ljubezen pa je verjetno povzročila, da si se začel zapirati vase. Izgubil si zaupanje do ljudi in nisi videl več nič lepega. Če si danes še vedno tak, se ne čudi, da si sam. Začni zaupati ljudem (ni na svetu dveh popolnoma enakih ljudi), začni iskati lepo in dobro. Saj veš: tisto kar iščemo, najdemo. Hkrati pa bodi tudi ti do soljudi dober. Razmisli, komu in kako lahko polepšaš dan. Kdo te potrebuje? So to starši, sorojenci, tudi sošolci. Z veseljem jim posodi zapiske. Ugotovi, kaj te zanima. Morda kakšen šport? Včlani se v klub. Morda v planinsko društvo!? Toda treba bo to tudi narediti. Priznam. Prvi korak bo težak, ko boš namesto nedeljskega lenarjenja in razmišljanja, zjutraj zgodaj vstal, si nadel nahrbtnik in se odpravi na pohod. Ko boš odšel na trening ali pa zgolj na prijateljsko tekmo. Lahko mi verjameš, da bodo učinki tvoje dejavnosti veliki. Nihče namesto tebe ne bo naredil nič. Nihče ne bo prišel k tebi na dom, da ne boš sam, osamljen. Zbudi se in se odloči. Ali boš nadaljeval tako kot sedaj, ali pa boš vzel življenje v svoje roke. Še je čas. Bolj boš odlašal z aktivnostmi, težje bo. Verjamem, da ti bo uspelo. Korak za korakom. Saj veš: pot okoli sveta se začne s prvim korakom.
Želim, da se boš čimprej odločil in zakorakal v pomlad z optimizmom, delom in boljšim počutjem..
Prav lepo te pozdravljam in želim vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja
p.s. Ko boš prišel domov utrujen s pohoda, treninga, boš spal kot angelček..