Pozdravljeni
Sem v 1. Letniku splošne gimnazije kjer mi grozi popravni iz matematike. Malo težja mi je tudi kemija. Ostalo pa z ogromno učenja nekako gre.
Razmišljam o prepisu na neko tehniško šolo in me zanima kako je računalniška šola?  Je težka glede na gimnazijo in ali v to šolo hodijo tudi punce?
Lp
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena, razumem tvojo situacijo. Splošna gimnazija je res zahtevna, saj je namenjena temu, da dijake pripravi na širok nabor študijev, predvsem univerzitetnih. Poudarek je na teoretičnem znanju in abstraktnem mišljenju.
Program tehnik računalništva se zaključi s poklicno maturo (srednje strokovno izobraževanje). Glavna razlika v primerjavi z gimnazijo je manj teorije, a je matematika še vedno osnova (je temelj programiranja in je zelo pomembna, saj je računalništvo logično in analitično področje). V predmetniku so tudi strokovni predmeti, ki so lahko zelo zahtevni, če te računalništvo res ne zanima.
Če čutiš, da te gimnazijski program preveč obremenjuje in ti bolj leži praksa, logika in računalništvo, potem je računalniška šola lahko odlična izbira. V ta program je vpisanih tudi nekaj deklet, sicer pa - prva programerka na svetu je bila ravno ženska :)
Svetujem ti, da morda pregledaš tudi predmetnike različnih šol.
Če te še kaj zanima, ti z veseljem odgovorim.
Vse dobro ti želim,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike
• _f
_fsd-sa2df_
Pozdravljena,
Hodim na računalniško šolo in ti moram reči, da je se vseeno treba učit matematiko. Se pa da naučit, če te programiranje res zanima.