Zanima me če želiš uporabljati šolski računalnik v šoli ali moraš prinesti sklep iz csd da si socialno ogrožena družina ali ne in se pač za uporabo računalnikov zmeniš v šoli. Pač da boš po koncu pouka za šolsko delo uporabljal računalnik v računalniški učilnici. Ker če svojega nimaš ti preostane edino šolski ali pa v splošni knjižnici. Računalnik pa moreš uporabljati ker že za šolo zahtevajo seminarske naloge napisane na računalnik. Moji starši mi nočejo kupiti računalnika ker pravijo da ga ne rabim ne da je samo za neumnosti početi. Niti ne vem če smo socialno ogrožena družina in to ker mi starši nočejo povedati glede finančnega stanja.
• Uredništvo
Dijana Kožar Tratnik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena, Jana.
Za uporabo šolskega računalnika ne potrebuješ potrdila centra za socialno delo. Najbolje je, da situacijo razložiš razredničarki ali vašemu računalničarju na šoli. Z njima se dogovoriš, kdaj boš lahko uporabljala šolski računalnik. Morda imajo v šoli na voljo tudi kak prenosnik, ki ti ga lahko posodijo.
Lepo poletje ti želim.
Dijana Kožar Tratnik, univ. dipl. socialna pedagoginja
• Ja
Jana
Hvala.  Dobili smo npr. Seminarsko nalogo za delati na računalnik za med božično novoletnimi počitnicami. Takrat je šola načeloma zaprta. Kaj pa takrat? Dvomim, da posojajo prenosnike. Moraš potem podpisati da odgovarjaš, da se ne uniči prenosnik? Kolikor vem imajo na šoli samo stacionarne računalnikeza uporabo v šoli. V računalniški učilnici pač.
Pri nas v splošni knjižnici je uporaba računalnika omejena na 1 uro na dan. Kako je v drugih splošnih knjižnicah urejeno to?
• Uredništvo
Dijana Kožar Tratnik
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena še enkrat.
Šole so se med korono precej opremile z različnimi računalniki, predvsem prenosniki, in jih tudi v okviru svojih zmožnosti posojale učencem. Zagotovo se na tvoji šoli najde kakšna rešitev zate, kot sem rekla, obrni se bodisi na razrednika, računalničarja ali šolsko svetovalno službo. Lahko pa obiščeš tudi mladinski center, če ga imate v vašem kraju in tam delaš na računalniku.
Knjižnice so med počitnicami, razen praznikov, večinoma odprte in tudi tam bi se, če jim razložiš, zakaj potrebuješ računalnik, verjetno lahko dogovorila za uporabo dlje časa. Kako imajo ostale knjižnice to urejeno, ne vem.
Če ti v šoli posodijo računalnik ali tablico, moraš podpisati izjavo, da boš izdelek vrnila.
Lep pozdrav.
Dijana Kožar Tratnik, univ. dipl. socialna pedagoginja
• Ja
Jana
V šoli se zahteva  obvezno za oceno pisanje seminarske na računalnik ampak obveznega predmeta računalništvo ni, zakaj je tako? Vem da pisanje seminarske ni ne vem kako težko delo na računalnik in se ima računalniške teme pri obveznih izbirnih vsebinah v šoli ampak vem da se nad tem pritožujejo tudi drugi. Pač še pričakuje da bodo to že starši pokazali ker kao rabijo računalnik za službo ali ne vem kaj.
• Uredništvo
Eva Hršak
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
predmet računalništvo je sicer v osnovni šoli res izbirni predmet, ampak, v kolikor si ga izbereš, ga moraš obiskovati in pridobivati ocene enako, kot pri obveznih predmetih. To pomeni, da je ta predmet enakovreden ostalim predmetom. Pisanje seminarske naloge pa je del učnega načrta tega predmeta, kar pomeni, da se jo morate naučiti pisati.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike