Živijo rada bi vaše mnenje ce mi lahko pomagate in sicer gre tako zdravnica me zdravi če par mesecev pod hudo depresijo zapisala mi je že več kot 7 vrst tablet in pravi da več nezna kaj naj mi predpise poslala me k psihologiji ni mi nič pomagalo potem se k psihiatru nič ne pomaga drugac sem pa zelo živčna hitro mi gre vse kar naenkrat na živce nevem več sama kaj naj vsak dan mi v ušesu šumi kar je nezdržno tega več ne zdržim se mi bo zmešalo v glavi nevem več kaj naj na zdravljenje ne bi rada šla S tem da sem ji povedala da me vse boli želodec roke noge tiskanje v prsi vsakodnevne glavobole in pravi da me to boli vse od živcev ali je to možno?Kaksno je vaše mnenje morda mi lahko vi pomagate,Upam da mi bote čim prej odgovorili...Hvala in Lp....
Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svoje občutke.
Iz tvoje pripovedi sem dobila občutek, da gre za bolj kompleksno stisko, kjer se prepletata fizično in psihično, zato je brez poglobljene obravnave težko reči, kaj je vzrok tvojim težavam. Zdi se, da psihični izzivi zelo vplivajo na to, kako se počutiš v svojem telesu, zato bi ti olajšanje na čustvenem področju verjetno prineslo veliko boljše telesno počutje.
A mi zaupaš, kako dolgo si hodila k psihologu in kako to, da ti ni pomagalo? Tudi sama bi ti namreč toplo priporočala psihološko obravnavo ali obravnavo pri psihoterapevtu, ampak bi bilo potrebno hoditi kakšno leto ali več (redno). Tako bi imela dovolj časa, da bi predelala vzroke svoje stiske, ob tem pa bi imela konstantno podporo. Prosim, razmisli še malo o tem, menim, da bi ti lahko bilo v veliko pomoč.
Želim ti vse dobro, pa sporoči, kaj meniš o tem in kako si se odločila.
Srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije
Ma
Maša
Psihologinjo sem obiskala 2× psihiatra sem pa 4× mi predpisal tablete sem jemala 6 mescov pa sem mela občutek da mi niso pomagale potem sem nehala vem pa da bi me dali sigurno na zdravljenje stem se pa sigurno nebi strinjala za zdravljenje drugac se pa meni že v moji glavi meša in mislim da se mi bo en dan zmešalo ker ne zdržim več rada bi sama sebi pomagala pa nemorem sama sebi se že smilim sem že pomislila da grem iz tega sveta ker več nemorem ne zdržim več ????????????nevem več kaj.....Hvala vam na odgovor..Lp
Uredništvo
Marjetka Gojkošek
Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se spet javila.
Dvakrat je žal premalo, da bi lahko začela s procesom zdravljenja in izboljšanja svojih stisk. Toplo priporočam redne obravnave pri psihologu ali psihoterapevtu vsaj eno leto.
Če zdravljenja ne želiš, ga lahko odkloniš, strokovno pomoč izven bolnišnice pa lahko vseeno izbereš, če se za to odločiš.
Če boš želela, ti lahko pošljem našo spletno stran z viri pomoči, lahko pa pobrskaš tudi sama.
Želim ti vse dobro.
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije