Vsebina je skrita.
• po
pomoč
prosila sem za anonimnost! in prosila bi za čimprejšni odgovor! hvala lepa!
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena,
tvojo objavo smo zdaj javno zakrili. Se opravičujemo, ker je bila najprej vidna.
Vprašanje smo tudi že poslali svetovalki, ki bo nanj v kratkem odgovorila.
Lep pozdrav iz uredništva.
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej bi pohvalila tvojo skrb, tvoja prijateljica je lahko vesela zate in za tvoje prijateljstvo.
Prijateljice in njenih stisk ne poznam dovolj dobro, da bi lahko karkoli zatrjevala, ampak, zelo možen odgovor je ta, ki si ga zapisala že ti - občutek varnosti. Če je res tako kot praviš, da redno jemlje medikamentozno terapijo in hodi na obravnave, potem je še vedno nekaj v njenem življenju, kar jo bremeni oziroma ovira v funkcioniranju do te mere, da zunaj ne zmore učinkovito delovati oziroma ji je očitno pretežko.
Sliši se, da imate zelo iskren odnos, zato bi jo na tvojem mestu kar direktno vprašala- zakaj ji je bolnica varno mesto? Ali ji dom ni? Ali hodi v vmesnem času v šolo ali kako je s tem?
Javi se še kaj, lepo pozdravljena,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije