Hej! Res si želim pogovora anonimno ker zadne čase res ne zdržim več in nevem kaj naj storim....Moje življenje ni slabo ( imam super starše, šola mi gre, doma nismo revni,...) Ampak jaz ne razumem zakaj tako sovražim svoje življenje.....V bistvu ja razumem...imam "najboljšo" prijateljico ki želi biti vedno boljša od mene pravi mi da 4rke niso dobre ocene,  obsedena je z znamkami, kar naenkrat ima napade jeze na mene...ji rečem heyy ....kak si....ona meni odgovori utihni....ampak ta ista prijateljica je na trenutke res uredu oseba. Ampak je res res hinavska na njenih tako recenih "slabih dnevih"...Jst nimam Glih svojega denarja Ampak mi starši plačujejo...in ona misli da mam jst svoj denar saj nebom ji rekla da ga nimam....saj  se počutim kot da mi bo to v prepiru naprej vrgla...in se pogovarjama in ona mi reče ti tk za znamke nimas pfff....in jst ji odgovorim ja pa mam saj sem si Glih kupla novo nike trenirko in me iziva da kao zihr se lažem.. .Uno wtf?....k da me ma za nekega klošarja????....čeprav vedno plačam jst za pijačo....pač ženskaa to pa ni blo zdj ok!!!...In jst ji odgovorim ej mam Glih baterijo slabo tk da morm it....in jst se uno prav zjočem....kr ne da bi me prizadel Ampak to pa PRIJATELJ PRIJATELJU NE REČE!!!....pač vem da mam sam njo in eno drugo prijateljico....razmisljam da bi se odstranila.. ..ampak me je strah da bi blo kej narobe...kr sem se res navezala na njo vse njene skrivnosti poznam ONA PA MOJE NITI EENEE....ker jst nobene njene nebi izdala...ampak se ne počutim ugodno če povem svoje...Nočem je izgubiti saj imam strah pred samoto (zaradi travm iz otroštva)...Z atijem sem se pogovorila in je rekel da mi bo kupil neke znamke(ampak on je izgubil delo) in jst se tok zjočem....kr se počutim kot najbolj slaba oseba....nemorem upisati svojega ubupa.....vem da nimam svojega denarja saj nimam uredu babice in dedka itd... In ona dobi veš svoj denar iz rojstnih dnevov itd...Jst pa tega ne dobim...In to me žere saj je vedno ATI tisti ki plača....kot otrok (10let) sem imela še kolk tlk babice/dedke in  jst sem ves svoj denar dala atiju in mami....Res se počutim ničvredna
• Zu
Zula
Imela sem podobno reč s prijateljico. Bila je nasramna in me je izsiljevala. Lagala mi je in izdala je veliko mojih skrivnosti. Enkrat je pač dovolj! Povedala sem ji kar ji gre. Zamislila se je in se opravičila. Ne zagotavljam ti, da bo delovalo, poskusiš pa lahko.
• Pi
Pika
Ja...tudi jaz mam dosti podobno situacijo. Torej, nimam veliko prijateljev. Zdaj imam se samo 2. Najvec jih mam po internetu. Imela sem bff (naj.prijatlco) ki sem bila z njo dobesedno 10 let. Imeli sma ZELO dobre trenutke skupaj, zdaj pa me je  zapustila, ker se nesmema vec druzit, saj je njena mama rekla da "slabo vplivama druga na drugo"...
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Za začetek bi ti rad čestital za pogum, da si se ne le odločila, temveč tudi napisala svoje misli.
V tvojih letih so medvrstniški odnosi v ospredju in te razumem zakaj jim pripisuješ tako velik pomen. Iz napisanega sem razbral, da te omenjena prijateljica doživlja kot zaupanja vredno osebo, kot nekoga ob katerem se počuti dovolj varno, da s tabo deli svoje misli in skrivnosti. Sama ob tem tudi opisuješ, da ti ne čutiš tovrstne varnosti ob njej, zato svojih skrivnosti ne deliš. S tem ni nič narobe, imaš pa tu dobro priložnost, da si vzameš nekaj časa in pri sebi razmisliš kaj je tisto, kar ti v vajinem odnosu manjka, da bi lahko to postal odnos, v katerem bi ti lahko svoje skrivnosti delila, v kolikor ti je to v interesu. V odnosih je vedno dobro, da najprej začutimo kje je naš prostor v odnosu, kaj od njega potrebujem in kaj lahko ponudim. V sporočilu slišim, da ti odnos s prijateljico veliko pomeni in da te nekatera njena dejanja, besede prizadenejo, zato ti svetujem, da se o tem z njo tudi iskreno pogovoriš.
Ko ljudje pri sebi uspemo ozavestiti kaj želimo od odnosov, v katerih odnosih se dobro počutimo, takrat lahko poiščemo in povabimo ob sebe ljudi s katerimi imamo podobne življenjske vrednote in tako svoj socialni krog in krog prijateljev tudi razširimo.
Iz tvojega sporočila sem razbral, da so tudi finance izziv s katerim se srečuješ. Menim, da je pomembno vedeti da pri svojih letih še nisi dolžna imeti ‘’svojega’’ denarja. Iz tvojega sporočila razberem, da imata z omenjeno prijateljico različne vrednote, na področju oblačil in znamk. Predstavljam si, da ti je težko konkurirati v svetu, kjer imajo materialne stvari tako velik pomen, še posebej če imaš ob sebi prijateljico, ki ji to predstavlja veliko vrednoto. Kakšne so pa tvoje vrednote? Kaj tebi veliko pomeni?
V tvojem sporočilu sem močno začutil tudi strah pred samoto in tudi sama si omenila da sovražiš svoje življenje. V tem delu bi te zopet rad spodbudil k razmišljanju o sebi. Kaj ti predstavlja samota? Kako se počutiš ko si sama in kaj takrat najbolj potrebuješ? Kateri osebi se najlažje zaupaš? Razmisliš lahko tudi o tem kaj bi ti pomagalo, da bi se bolje počutila, lahko je to nekaj čisto majhnega ali kaj večjega. Imaš koga s komer se lahko o tem pogovoriš? Morda se lahko o teh tematikah pogovoriš tudi s kom okoli sebe, morda s svojim očetom, morda z drugo prijateljico, ki si jo tudi omenila v svojem sporočilu. Kdaj je veliko lažje najti odgovore o sebi v pogovoru z nekom drugim.
Vedi pa tudi, da če kadarkoli začutiš, da bi potrebovala, ali si želela strokovne pomoči lahko le-to najdeš pri šolski psihologinji ali poiščeš psihoterapevta, ki ti bo pomagal najti odgovore na vprašanja, ki jih imaš in te vodil pri raziskovanju same sebe.
Ob koncu bi te, v kolikor še vedno iščeš pogovor, povabil da izkoristiš različne spletne ali telefonske klepetalnice, lahko se obrneš tudi na novo klepetalnico, ki jo ponuja #tosemjaz ali pa druge, ki jih najdeš na internetu (telefon Prisluhnem ti, TOM-telefon, klepetalnica TOM-telefona). Tam boš našla različne svetovalce, ki bodo veseli pogovora s tabo, pogovora ki bo tekel hitreje kot objave na forumu. Če pa ti je lažje pisati na forumu, si toplo vabljena, da podeliš še kakšne svoje misli in občutke ali pa vprašanja.
Želim ti veliko sreče in še enkrat čestitam za ta velik korak!
Benjamin Bušelič, Bachelor of Science SFU Ljubljana