Zdravo, sem Eva stara 16 prejšnji teden sem se zaljubila. Zveni lepo ampak ni, vsaj ko spoznaš ozadje zgodbe.
Bila sem na enem družinskem praznovanju očetovega kolega, tam sem tudi spoznala fanta Oz. Bodimo realni moškega (ima 30 let) v katerega sem se zaljubila. Priznam da ga na začetku v množici ljudi sploh nisem opazila, tudi tekom večera nanj nisem polagala nobene pozornosti. Šele proti koncu sva stopila v stik, saj je stal pri šanku in me poklical k sebi. Vprašal me je kako mi je ime in koliko sem stara. Zraven sva pila pivo. Vse bolj mi je postajal simpatičen, kar naenkrat pa me je začel stiskati k sebi in mi pravil da sem čudovita. Ker pa nisva bila sama me je potegnil za roko, peljal na samo in rekel da mi bo nekaj pokazal. Pravil je da mi želi pokazati razgled, ki pa ga nisem videla saj je bila že tema in megla do nižin. Malo sva se pogovarjala in nameravala sem nazaj v gostilno, nato pa rekel naj počakal, me naslonil na steno in pričel poljubljati. Prav spomnim se kako nežno in lepo me je poljubljal. Imel je tak zanimiv stil, ki ga še nisem videla. Nato me je objel in poljubil na čelo, rekel je da sem mu všeč. V tistem momentu sem se v mislih izgubila saj nisem morala verjeti besedam ki sem jih slišala. Po izrečene me je znova poljubljal. Slišala sva da nekdo prihaja se ustavila in se delala kod da samo govoriva. Prišel je moj oče in rekel da se bomo odpravili domov. Odšla sem. Tam pa sem pozabila torbico, ki jo videl prav ta moški. Slikal jo je in poslal ter vprašal: A ni to tvoje? Oh, jaa sem odgovorila. No potem takem je dejal, da se bo enega dneva pripeljal in mi jo dal. Tako je tudi bilo. Ene noči se je pripeljal dobila sva se v gozdu nekje kilometer stran od moje hiše. Zahvalila sem se mu in iz vljudnosti vprašala če mu smem kaj dati v zameno. V mislih sem imela sicer denar, a predlagal je da bi mu dala poljub. Strinjala sem se. Spet je bilo kod takrat. A tokrat ni pri tem ostalo. Začela sva se dotikati in roke so povzele počasi po telesu navzdol in sva se pričela božati po spolovilih. Stegnil se je proti predalu in vn potegnil kondome... Ni bil moj prvič. Lahko bi rekla da pa je bil moj definitivno ne pozaben in zelo dobr seks. Takšnega užitka, kod z njim mi še ni uspelo doživeti. Po koncu sva spregovorila par besed, se odpeljala do moje hiše, za v slovo poljubila in razšla. Od tega trenutka ga nisem videla, mi več ne piše, ne kliče... V glavnem kakor da se ni zgodilo nič. Spet ena tistih zgodb ki ima žalosten konec. Izkoristil me je, ah saj ni prvič... Na žalost sem navajena biti moškim le igrača. Ampak težava pa je v mojih čustvih do njega ki so neizmerna in močna. Jaz sem se prav zares zaljubila vanj. Saj vem da ga moram pozabiti, pa sploh nevem kako... Kaj bi si rekla da bi mi uspelo... Prosim a mi lahko nekdo pomaga? Hvala že v naprej!
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Eva,
hvala, da si zaupala svojo zgodbo. Če je to resnična izkušnja, je to zelo težko obdobje, s katerim se soočaš, in razumem, kako močno te je ta situacija prizadela. Zaljubiti se v nekoga, ki te na koncu pusti, je boleče. Vem, da je zdaj težko videti izhod, vendar te želim opomniti, da nisi sama.
Zelo dobro je, da si se zavedla, da so tvoji občutki močni, vendar ne dovoli, da te ta izkušnja potisne v stran. Pogovor z zaupanja vredno osebo – mamo, prijateljico, šolsko svetovalko – ti lahko pomaga, da se počutiš manj osamljeno in bolje razumeš svojo situacijo. Imaš pravico do spoštovanja in ljubezni, ki temelji na medsebojnem razumevanju, ne pa na izkoriščanju. Včasih je težko pozabiti in spustiti, vendar je ključ prebolevanja v tem, da prepoznaš svojo vrednost. Daj si čas in bodi nežna do sebe – korak za korakom boš znala izbrati pot, ki te vodi stran od bolečih občutkov. Pomembno je, da svojo energijo osredotočiš na stvari, ki ti dajejo moč in ti pomagajo rasti.
Verjamem, da boš našla pot naprej. Če pa imaš zame še kakšno bolj specifično vprašanje, sem ti na voljo.
Veliko sreče,
Urška Horvat, dipl. psihologinja (UN)
Cita Jenko, mag. psihologije