Nujno potrebujem nekoga ji bi me poslušal. Toliko stvari se je nabralo in nikomur nemorwm povedat. Vse držim in tišim vaše. Želim da me bi nekdo poslušal da mu lahko zaupam celo zgodbo. Prosim.
Hvala
• Uredništvo
Uredništvo
Alex, pozdravljen_a!
Prav lepo te vabimo in ti dajemo prostor, da napišeš kaj se ti dogaja. Kmalu se ti bo odzvala tudi svetovalka.
Prijazen pozdrav iz uredništva
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Alex,
naj se ti zahvalim, da si se obrnila na našo Svetovalnico. Razumem, da trenutno doživljaš veliko stisko in že to, da si poiskala pomoč in se nam oglasila, je pomemben prvi korak.
Praviš, da se trenutno počutiš, kot da je vsega preveč in da se nikomur ne moreš zaupati in lahko si predstavljam, da je to zelo težko - sploh če imaš občutek, da se moraš s tem  soočiti sama.
Vendar pa ni potrebno, da si sama v tem, tukaj sem, da ti prisluhnem in skupaj lahko poiščeva ustrezne rešitve, zato bom cenila, če se boš ponovno oglasila in mi povedala kaj več o svojih trenutnih doživljanjih.
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)