Pozdravljeni, letos sem odkrila da sem lejzba tudi zaljubljena sem v eno punco. Povedala sem svojim 3 najbljižim prijateljicam in vse so to dobro/pozitivno sprejele. Ampak neupam si to povedati svojim staršem ker me je strah da bosta rekla nekaj v smislu da je to samo obdobje in me nebota resmo jemala, ampak jaz vem da ni obdobje.
• An
Anonimno
Pozdravljena
Probaj svoje starše spraševati kakšna vprašanja kot so ta pa ta znana oseba gay/lejzba in opazuj reakcije če so pozitivni jim proskusi povedati na nekak način če je reakcija negativa raje obdrži zase
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
vesela sem, da so tvoje prijateljice pozitivno sprejele tvoje razkritje. Hkrati razumem, da si negotova kako o svoji spolni usmerjenosti spregovoriti s svojimi starši. Te tematike so žal še vedno lahko tabu in je ljudem o njih težko govoriti.
Starši se na razkritje otroka lahko odzivajo zelo različno, vsekakor pa je to dejanje, ki ga je smiselno načrtovati in se nanj pripraviti. V primeru, da si na razkritje pripravljena in si tega želiš, predlagam, da si s starši iskrena in jim poveš, kaj dejansko čutiš. Razkritje je ravno to, da si z bližnjimi želimo iskrenega odnosa ter nam ni treba skrivati delov sebe. Če imaš občutek, da na razkritje še nisi pripravljena, je tudi to ok. Pomembno se mi zdi, da si pri odkrivanju in razkrivanju sebe vzameš čas, saj ti pri tem res ni treba hiteti. Tvoja spolna usmerjenost je tvoja osebna stvar, s katero razpolagaš ti sama in jo glede na lastne občutke deliš z drugimi. Če meniš, da bi pri tem potrebovala podporo, te vabim, da nam pišeš na elektronski naslov svetovalnica@legebitra.si, kjer lahko nadaljujeva pogovor ali se dogovoriva za srečanje.
Eva Mulej, uni.dipl. socialna pedagoginja
svetovalnica Legebitra