Pozdravljeni,
pred parimi mesci sem vam že pisal o tem problemu ki ga bom zdaj spet in upam da zadnjič opisal.
Odgovor svetovalke takrat mi je pomagal da sprejmem realnost, edini razlog zakaj spet pišem o tem je vpliv ljudi, ki zahtevajo moja pojasnila, kljub temu da niso v tej zgodbi. Vnaprej se vam opravičujem ker bo ta tema cel spis ampak to so moje izkušnje, o katerih zahtevajo da govorim.
Pred dvema letoma (16, 2021) sem obiskoval prvi letnik moje šole, takrat sem imel socialno anksioznost, ogromne težave s samopodobo, samozavestjo in prekomernim razmišljanjem (skos sem razmišljal o tem kaj si bodo drugi mislili o meni, mojem značaju, kako zgledam, zakaj zgledam tako itd)... problem je bil v tem da kot osnovnosolec sem rabil večino casa in let mojega solanja v oš prezivljati with bullying & judgement mojih vrstnikov ampak to zdaj ni tako pomembno, ker je to bilo obdobje, ki sem ga prezivel in se vedno ostal ziv.
Spomladi v prvem letniku sem v mesecu maju pisal na ig takrat 18. letniku, edini razlog za to je bil ker je takrat na instagramu zgledal kot nekdo, ki bi me lahko razumel in bil moj prijatelj. Takrat sem ustvaril nov dodaten profil in ker sem bil takrat insecure v sebe sem mu pisal s tega profila z uporab. imenom neke besede, ki sem jo videl na posterju na steni moje sobe. Pisu sem mu o tem ce mi mogoce zna svetovat kako priti do samozavesti, ki jo ima on glede na to da je zgledal unikatno in drugačno od drugih. Veliko sem mu napisal o anksioznosti in slabi samopodobi. Odpisal mi je po parih minutah in mi nekako povedal par stvari o temu ampak sva potem pogovor začela z drugimi stvarmi. Njegov vibe takrat je bil kot da želi nekaj več od mene kot samo "prijateljstvo". Cel vibe je bil tak kot da bo iz naju uspela neka dobra zveza in glede na to da nihče od naju ni straight se je vse premikalo in a relationship way. Moje odpisovanje na njegova sporočila so bila 'dry' oz. odpisoval sem mu par ur kasneje po tem ko je on pošiljal sporočila. Razlog je bil to kot sem povedal slaba samozavest, realno sem imel tremo pred njemu kljub temu da na začetku ni sploh vedel kdo sem. Po parh dnevih pisanja z njim je hotel videti kako zgledam. Poslal sem mu selfie sebe čez nekaj casa in zelel je da se spoznama v živo - na pijači v mestu kjer je moja šola. Bil sem res anxious glede tega, ampak ker je bil takrat vredu sem pristal na to da grema na kavo oz. pijaco po šoli. Moj namen je bil da ga spoznam za to, ker je bil prijazen do mene, zgledal je anti stereotipično in kot nekdo ki lahko razume mojo anksioznost in slabo samopodobo.
Tisti dan ko sva se prvič spoznala mi je povedal naj grem do specificne dvorane v tem mestu da lahko potem grema skupaj do bara. Med potjo sem bil awkward in zelo shy, ko sva prisla do tega bara so bili v blizini ljudje s katerimi se on pozna. Na samem sva se pogovarjala, večinoma je govoril on samo o sebi ker sem jaz bil preveč shy in imel veliko tremo, ne morem opisati zakaj ampak tako sem se počutil in si nisem mogel pomagati. Vse je zgledalo kot da je bil to nek date, oz. on je rekel če je to moj prvi 'date' in js sm si mislil da je ves čas to samo friendship meeting oz. nek good energy med nama to have a nice friendship. Takrat nisem bil dovolj zrel da bi dojel da je to nek date in da resnicno zeli od mene vec kot samo friendship, niti nisem mislil da bi mu kadarkoli lahko bil vsec. Govoril je tudi o njegovih prejšnih zvezah, ki naj bi jih imel s fanti. Govoril mi je o njegovemu bivšemu in mi govoril ne najboljše stvari o njemu. Bilo mi je uncomfortable. Govoril mi je tudi o njegovi odvisnosti z alkoholu, z besedami kako vsak dan pije določeno pijačo in da ne more brez alkohola v dnevu. S tem nisem imel nič proti in sem razumel glede na to da sem v podobni situaciji.
Na koncu me je pospremil do busne in se odločil da naredi korak naprej in me vpraša če me lahko poljubi ?¿ js sm bil v šoku in ker me je že poljubil nisem mel ravno casa razmisljati kaj naj nardim v tem trenutku. Po tem dogodku sem začutil the feelings in sem dojel da to ne pelje in a friendship way.
Vedno sem imel v mislih da nisem enough, da se v resnici pretvarja in se dela norca iz mene ker sem ocitno bil tako naive. Takrat nihce mojih misli ni mogel prepricati v nasprotno, ker so moje deluzije, insecurities, trust issues, in 0% samozavesti bile too much da bi si lahko pomagal. Ves cas z njim, vsak dan med textanju sem imel to tremo pred njim, ker se mi je iskreno zdel več od mene, veliko st. ljudi ga je poznalo in bil mi je kul. Mislim da tretjic ko sva se videla - ce se dobro spomnem, bil je petek in me v casu pouka povabil da grem z njemu in njegovo druzbo v isti bar se druzit. Kljub moji soc. anksioznosti sem pristal da grem po koncu sole v ta bar samo zaradi njega, da ne izpadem mean oz. da ne bo zgledalo kot da nocem bit v njegovi blizini & around his friends.
Njegovi prijatli so mi bli res uredu, kot tudi on takrat. Ko so vsi odšli sma ostala sama, on je bil kot jaz vinjen/pijan (ampak ne prevec) oz. meni se je po vinu takrat zacelo mesati in spomnem se ko sem ga vprasal ce je bilo kaj notri v pijaci ker sem se res pocutil cudno - ampak zdaj ko pomislim da kot 16 letnik nisem bil navajen piti ni cudno zakaj je bilo tako. Ko sem bil po pivu v malo evforicnem in sproscenem stanju me je spraševal če bi prišel k njemu domov, kot oseba, ki je ugajala drugim takrat sem pristal ampak mu rekel da grem zvečer domov (z busom ali pa me pridejo starši iskat). Sicer se zdaj ne spomnem a sva bila ze prej zmenjena da pridem k njemu, ker ko sva prisla v njegovo mesto sva šla kupit v trgovino steklenico njegove naj. pijace. Hodila sva nekaj casa do njegove hise in me je umes skos poljubljal. Zvijal nama je cigarete, na katere nisem bil navajen in mi je bilo slabo. Začel je biti bolj drzen v to da moram piti vino, z namenom da me sprosti. Ampak mi ni nič pomagalo, v glavi sem imel milijon misli in spomnem se (nevem kateri dan tocno) ko sva bila v tem baru z njegovo sosolko takrat in pili isto pijaco, ki smo jo prinesli iz trgovine v bar sem si nalil kozarec in ga pil počasi ker mi je bilo ogabno, začel je z besedami "nč nisi spiu" "nč ne piješ" ko sem začel pit do konca mi je ostalo na dnu kozarca malo vina in mi govoril "spij do konca" "morš spit do konca" "doklr ne spiješ...". In krivim sebe za to, ker sem si dovolil da me lahko oseba tretira na tak način. Ko sva bila prvič pri njemu po cca. kakšni uri sma šla na travnik blizu njegove hiše, še vedno sma pila to vino, we kissed and did some things ampak ni prislo do pravih spolnih odnosov. Vse kar nisem zelel je real sex z njemu, ker nisem bil pripravljen.
Veliko stvari se težko spomnem ampak vem da so me klicali starsi in me vprasali kdaj pridem domov, on me je v ne treznem stanju prepričeval da naj prespim in mi govoril "itak da se bos zmenu" "eh sej se bos zmenu da lah prespis" kljub temu da sem mu skos govoril da mi najverjetneje ne bojo pustili. In med pogovorom z starsi sem jih po njegovem prepricanju po telefonu preprical da prespim, ceprav so bili zelo jezni. Takrat resno nisem vedel kaj se sploh dogaja. Pri njemu doma so se dogajale iste stvari in naslednji dan sem odsel domov.
V kontaktu sma še bila do zadnjega dneva šole, ko sma se videla zjutraj in po šoli, spet sma pila in odšla skupaj na bus k njemu.
Tokrat sva pila še več in jaz sem začel redno kaditi cigarete, ki jih je zvijal. Od alkohola in takrat močnih cigaret mi je postajalo zelo slabo in spomnem se ko sem iz njegove terase odšel po stopnicah v zgornji štuk na wc bruhat, sumil sem zvite cigarete ker je imel močen tobak.
Takrat je prišel v kopalnico in mi prijazno ponudil narezano lubenico, ki je nisem mogel pojest ker sem 3 minute nazaj bruhal. Silil me je da pojem kose lubenice, zato da mi kasneje spet ne bo slabo. Najhujši del mi je to, po parih urah when we kissed and did stuff me je začel prepričevati v pravi spolni odnos, kljub temu da je vedel da ne morem, ne za to ker ga nisem maral ampak se nisem počutil dovolj pripravljen in nisem si mogel predstavljati sebe da me nekdo z mojo slabo sampodobo vidi totalno unready in psihično done. Rekel mi je tudi da ne želi kondoma in da ne rabiva lube. Prepričeval me je in me kušval da me prepriča, mi začne šepetati v uho z besedami da ve da želim to, naj se potrudim: "ajde _ dej no, vem da hoces to". Zadihal sem in si v glavi govoril da ne morem, srce mi je razbijalo, počutil sem se the worst, sploh ne morem opisat občutka. Vedel je da ne želim imeti seksa in po ne moji volji, moji tišini in ne jasnosti je dobil to kar je hotel. Po tem dogodku sem bil izcrpan, vse se je spremenilo in odšel sem v drugo sobo spat. Naslednji dan je bil grozen, večino časa sem si pisal s prijatelco, ki je bla worried zaradi mojih problematičnih sporočil po telefonu zaradi cele situacije.
Po vsem tem se je najina "eno mesecna zveza", ki mi je uničila ogromno dni končala.
Ljudje zahtevajo moje pojasnilo o celotni situaciji, zato sem se obrnil k vam, kljub temu da mi je svetovalka že svetovala in bi prosil še za en odgovor psihologinje oz. psihologa da lahko potrdim ali se gre moj primer za
Želim vam vse dobro,
Lep pozdrav ????‍????️
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljen,
se morda spomniš katera svetovalka je v prejšnji temi odgovarjala na tvoje vprašanje?
Koristno bi bilo, da tvoje današnje vprašanje pošljemo tisti svetovalki, ki tvojo situacijo že malo pozna.
Sporoči ali pa pošlji povezavo do teme, kjer si prej objavil vprašanje.
Lep pozdrav iz uredništva.
• 0h
0hate
Pozdrav
svetovala mi je Jasna Vrečko.
Lp
????‍????️
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljen,
žal svetovalka, ki je prej odgovarjala na tvoja vprašanja, trenutno ne svetuje, tako da bomo tvoje vprašanje zdaj poslali drugi svetovlki.
Lep pozdrav iz uredništva.
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
najprej hvala, da si se ponovno obrnil na svetovalnico in si tako iskreno ter poglobljeno delil svoje doživljanje. Verjamem, da ti ni bilo enostavno podoživljati zgodbe, ki jo opisuješ. Naj se ti opravičim, da si mogel tako dolgo čakati na odgovor, ampak smo resnično želeli, da bi ti odgovorila svetovalka, ki ti je odgovarjala že prvič. Na žalost je odsotna, zato bova skušala skupaj najti odgovor na tvoje vprašanje.
Opisuješ svojo izkušnjo s fantom, ki si ga spoznal proti koncu prvega letnika srednje šole. Našel si ga na Instagramu in mu pisal, ker ti je zgledal kot nekdo, ki bi lahko razumel tvojo stisko. Pišeš namreč, da imaš težave s samopodobo, tesnobnostjo in tem, da zelo veliko premišljuješ, kaj si bodo mislili drugi. Omenil si, da si imel v osnovni šoli izkušnje s sošolci, ki so bili nasilni in obsojajoči. Čeprav si to obdobje preživel, je zagotovo pustilo posledice. Verjamem, da je bilo to zate boleče in neprijetno ter da je hkrati tudi ta izkušnja prispevala k težavam, ki si jih začel opažati v prvem letniku. Razumljivo je, da si skušal najti nekoga, ki te bo sprejemal in ti prisluhnil ter morda tudi na kakšen način pomagal. Žal mi je, da v trenutkih, ko si bil ranljiv, nisi našel nekoga, ki bi ti stal ob strani.
Vajin odnos in tvoja pričakovanja so bila na vseh točkah drugačna od realnega dogajanja in njegovih zahtev – ti si si želel spoznati prijatelja, ki te ne bo obsojal in te bo sprejemal takšnega kot si; on pa je pogosto testiral tvoje meje in te spodbujal v dejanja, ki ti niso bila prijetna. Čeprav se počutiš odgovornega za vse kar se ti je zgodilo, naj omenim, da se vrstniškemu vplivu težko upremo. Verjamem, da bi ti večina najstnikov pritrdila, da so bili vsaj enkrat v situaciji, ko so naredili nekaj, da so ugajali vrstnikom in so bili sprejeti, čeprav si tega niso želeli. Zagotovo pa nisi odgovoren za spolni odnos, ki je bil proti tvoji volji. Nedopustno je, da je naredil to, čeprav si jasno izrazi, da si tega ne želiš. Samo predstavljam si lahko kako izčrpano, neprijetno, otopelo in žalostno si se počutil v tistem trenutku. Upam, da si imel ob vsem tem dogajanju nekoga, ki si se mu lahko zaupal in se v vsaj neki meri razbremenil.
Večkrat si izpostavil, da ljudje, ki niso v tej zgodbi, zahtevajo tvoje pojasnilo o celotni situaciji. Glede na tvoje besede sem razbrala, da si o tem s temi ljudmi ne želiš govoriti. Kdo so ti ljudje? Kaj si želijo od tebe? In pa predvsem – kako se ti počutiš ob tem? Prav tako bi si želela, da mi poveš kaj več o tem, kar je dejansko tvoje vprašanje. Napisal si namreč, da ti je svetovalka že svetovala vendar si želiš dodaten odgovor, ki bi ti povedal, če gre za … Ker stavka nisi dokončal pravzaprav ne vem, kaj je bilo tvoje vprašanje. Upam, da mi pojasniš še to, da bom lahko bolje razumela tvojo stisko in ti pomagala pri iskanju odgovorov.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije