vbila se bom. ne bom druga povedala razen to da sem se sam en slab dan bek da se ubijem
• aa
aa
nocem bit vec ziva pocutim se kot da sem vsem vnapoto in vidim da grem ljudjem na zivce. izgubila sem najboljsi prijateljici, eno zaradi samomora druga pa me je nadomestila. ze par let se rezem in probavam ubit z drogami sam ne morem prit do tega da bi mi uspelo ker si ne morem predstavljat reakcijo moje druzine in mojega fanta ki je edina oseba zaradi katere sem se ziva. ne zmorem vec utrujena sem od zivljenja dobesedno sem pripravljena sam obupat nad vsem ker ne morem vec. ne morem razlozit skozi kaj grem vsak dan in kak se pocutim in ne morem z nobenim govorit o tem ker nocem da se zdi kot da pozornost iscem ali pa se pretvarjam.
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svoje občutke.
Menim, da bi bilo najbolje, da čimprej poiščeš strokovno pomoč, saj gre za zelo veliko stisko.
V primerih samomorilnih misli in občutkov je najbolj priporočljivo, da se takoj obrneš na:
- Dežurnega zdravnika v najbližjem zdravstvenem domu ali reševalno službo (112).
- Urgentno psihiatrično ambulanto v Centru za izvenbolnišnično psihiatrijo (CIP) v Ljubljani (Poliklinika, Njegoševa 4, Ljubljana). Ordinacijski čas: od ponedeljka do petka, od 8.15 do 14.45. Telefon: (01) 4750 685 - od 8. do 12. ure.
Spletna stran: https://www.psih-klinika.si/strokovne-enote/center-za-izvenbolnisnicno-psihiatrijo/
- Enoto za adolescentno psihiatrijo v Centru za mentalno zdravje (CMZ) v Ljubljani (Grablovičeva 44b, 1000 Ljubljana). Telefon: (01) 5874 955 ali (01) 5874 942
Spletna stran: https://www.psih-klinika.si/strokovne-enote/center-za-mentalno-zdravje/enota-za-adolescentno-psihiatrijo/
Na naši spletni strani https://www.tosemjaz.net/poisci-pomoc/ pa boš našla še druge vire pomoči, zelo priporočljive so telefonske linije v primeru različnih stisk: za občutke, ki jih ti opisuješ, je najboljša opcija TOM telefon (116 111). Zelo dobro pa bi bilo tudi, da pogledaš možnosti obravnave v enem izmed Centru za duševno zdravje otrok in mladostnikov. V zgornjem linku 'poišči pomoč ' boš našla vse informacije. Ti centri obstajajo na večih lokacijah po Sloveniji, obravnave so brezplačne, za njih ne rabiš napotnice. Vse, kar moraš narediti je, da pokličeš in se naročiš.
Ni potrebno, da si v svoji stiski sama, zato te podpiram, da čim prej izbereš enega od možnih virov pomoči, ki jih je kar nekaj. Prosi tudi fanta, da te on pelje v bolnico ali če boš izbrala kakšno drugo opcijo, saj je zelo pomembno, da v teh občutkih nisi sama in da imaš podporo. Čeprav se ti zdi, da to kar doživljaš, ni mogoče pozdraviti, je na srečo tako, da lahko z ustrezno strokovno pomočjo prideš do popolne ozdravitve in veliko boljšega počutja.
Toplo ti priporočam, da izbereš vire pomoči in da poveš najožjim, kaj doživljaš, da boš imela nekoga vedno pri sebi, sploh ko so občutki in misli najtežje in najtemnejše.
Želim ti vse dobro.
Srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije
• Uredništvo
Uredništvo
Prijazno pozdravljena,
hvala za tvoje zaupanje. Glede na to, da si nam dvakrat pisala, smo tvoji sporočili združili v eno. Objavili smo tudi že odgovor svetovalke. Si ga prebrala?
V spletni svetovalnici smo ti vsekakor na voljo. Napiši nam več o sebi in kaj doživljaš. Pišeš nam lahko tudi izven foruma, na naslov uredništva: tosemjaz@nijz.si.
Tudi mi te spodbujamo, da čim prej poiščeš ustrezno strokovno pomoč. Ni treba, da ostajaš v stiski sama. Drugi viri pomoči so objavljeni tukaj.
Držimo pesti zate. Uredništvo