Na začetku povem da moja težava ni velika.
Samo....zdi se mi da bi rada imela fanta.
Ampak no ....zmedena sem nevem kaj narediti.Počakati, si ga najti.Ah kaj pa vem.
Imam skrivno simpatijo ,ampak preprosto vem da midva nikoli ne bova skupaj kar ne potre.
Nisem ravno prijetna in lepa. Čeprav moje prijateljice vztrajno to trdijo.Amak so samo prijazne.To razmišlajam dan za dnem ,teden za tednom,mesec za mesecem...
Kaj naj naredim??????
Kr
Kr ena
Prosim če mi lahko odpišete.
Vsako jutro gledam kdaj boste odpisali....????
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
me veseli, da si se obrnila na našo svetovalnico. Napisala si, da si zmedena, zdi se ti, da si želiš fanta. Da imaš simpatijo, za katero si prepričana, da ne bosta nikoli skupaj. Obenem pa opisuješ, da sebe ne vidiš kot prijetne in lepe osebe.
Začela bom z odzivom na tvoje razmišljanje v drugi polovici vprašanja. Vsi ljudje, predvsem pa mladostniki, smo redko popolnoma zadovoljni s svojimi lastnostmi. Vedno najdemo na sebi nekaj, kar nam ni všeč. Seveda pa imamo vsi močna in šibka področja. V svojem vprašanju/dopisu si opisovala zgolj svoja šibka. Poskusi razmisliti tudi o svojih močnih področjih – v čem pa si dobra? Kaj zmoreš? Kaj rada počneš? Vzemi list papirja in zapiši seznam pozitivnih trditev o sebi (npr. sem dobra prijateljica). Poskusi jih najti vsaj pet. Če boš imela težave pri oblikovanju seznama, lahko za pomoč prosiš prijateljico ali drugo osebo, ki ji zaupaš. Skupek naših predstav in pojmovanj o sebi imenujemo samopodoba. Le-ta usmerja naše razmišljanje o sebi in o svetu, naše čustvovanje in vedenje ter vpliva na odnose z drugimi. Če se spoštujemo in sprejemamo, občutimo, da smo vredni ljubezni, sreče in spoštovanja drugih. Verjamemo, da smo vredni, da se nam dogajajo dobre stvari. Lahko se »sprehodiš« tudi po strani na povezavi https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/?topic=24, kjer najdeš vodič "10 korakov do boljše samopodobe". Predlagam ti, da prebereš en korak na vsakih nekaj dni. Lahko si po prebranem koraku zapišeš nekaj glavnih poudarkov, ki so se ti najbolj vtisnili v spomin.
V nadaljevanju pa bom odgovorila še na prvi del tvojega pisma. V obdobju mladostništva je želja po zvezi/simpatiji nekaj normalnega. Napisala si, da ne veš, ali naj počakaš ali si najdeš fanta. Čeprav se sliši kot kliše, vendar pride simpatija po navadi v naše življenje takrat, ko to najmanj pričakujemo. Ko se bo poklopilo vse, bo pravi fant vstopil v tvoje življenje. Do takrat pa si zapolni svoj čas, ukvarjaj se s stvarmi, ki te veselijo, spoznavaj sebe skozi različne dejavnosti in tako boš še bolj pripravljena na spoznavanje drugih, ki bodo vstopali v tvoje življenje.
Odraščanje je vznemirljivo, polno vzponov in padcev. Pomembno je, da si v stiku s seboj in se imaš rada, s tem pa narediš prostor tudi drugim, da vstopajo v tvoje življenje.
Upam, da ti bo kateri izmed nasvetov pomagal. Vabim te, da se še kaj javiš.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije
Zm
Zmedena
Hvala lepa da ste si vzeli čas in odgovorili.
HVALA????
pa:še enkrat hvala❤️