A lahko osebni zdravnik/psiholog/psihiater itd. objame svojega pacienta med pregledom?
• St
Stella
Ja! (Upam jas bi jo rada pa si ne upam ). Ampak ona lahko tebe!(ali on) če seveda dovoliš.
• Uredništvo
Nejla Đikić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Zdravniki, psihologi in psihiatri praviloma svoje paciente ne objemajo. Vsi mi imamo jasna pravila in meje, ker želimo, da se pacient ob pregledu počuti varno in spoštovano. Pri nekaterih ljudeh telesni dotik lahko povzroči neprijetne občutke, nekateri pa bi si tega želeli. Zdravnik/psiholog je tu, da pomaga, ne da ima vlogo tvoje mame, prijateljice ali partnerja.
Zelo redko se zgodi, da zdravstveni delavec presodi, da bi kratek objem nekomu res pomagal. To ni običajno, ne sme se dogajati pogosto in pacient mora vedeti, da gre za podporo, ne za nekaj osebnega.
Če ti je kakšen dotik bil neprijeten, moraš to povedati in pravico imaš reči ne. Če si pa želiš objema, lahko poveš to svojemu zdravniku/psihologu. Občasno je razgovor o tem boljši kot sam občutek objema.
Najbolj pomembno je, da se ob obisku počutiš varno, spoštovano in slišano.
Lepo bodi,
Nejla Đikić, dr. medicine