dober dan. Malo se mi mudi v šolo, tako da bom samo en problem naštela. Torej. Em. Imam najboljšo prijateljico. In ona ima starejšo sestro. In mislila sem zaljubljena v njo. Starejšo sestro. Ona je kot moj protector. Ampak ona nikoli ne bi bla v mene. Plus, jaz mam punco, ki jo mam zelo rada. Tak da mam 2 crusha. Plus, imam starejšo sestro. In moja starejša sestra je najboljša prijateljica z tisto punco, starejšo sestro od moje naj prijateljica. Upam da razumete. Kasneje vam povem več.
????????Lep pozdrav
Uredništvo
Pozdravljena Cookie lover,
zapisala si, da imaš dve simpatiji, kar je v obdobju odraščanja povsem normalno. Pisala si, da kasneje poveš več, zato bomo počakali na nadaljnje, lahko pa nam poveš tudi več o tem, kako se ob simpatijah počutiš in če te morda kaj bega pri tem, da ti znamo lažje svetovati. Vabimo te, da zapišeš vprašanja, pri katerih ti lahko pomagamo in te podpremo.
Prijazen pozdrav iz uredništva
CO
COOKIELOVER
Vsebina je skrita.
Uredništvo
Tanja Kodrič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Zdi se, da si se znašla v situaciji, kjer so čustva, odnosi in prijateljstva precej prepleteni. Po eni strani te privlači starejša sestra tvoje najboljše prijateljice, ampak si mnenja, da te ona ne bo nikoli gledala na enak način. Imaš tudi punco, ki ti je všeč. Prav tako imaš občutek, da te tvoja sestra, ki je hkrati tudi Hanina najboljša prijateljica, sovraži.
Če začneva s tvojimi čustvi do Hane... Včasih se zgodi, da nas močno pritegne nekdo, ki je težko dosegljiv. Nič ni narobe s tem, da ti je všeč. Ampak glede na tvoje besede, si že zdaj prepričana, da med vama ni možnosti za nekaj več. Če to res drži, potem je pomembno, da ne zapletaš svojih občutkov še bolj, ampak jih začneš počasi spuščati. To ne pomeni, da moraš takoj pozabiti nanjo, ampak da si priznaš kaj čutiš in se zaveš, da te ti občutki lahko ranijo in da je zate boljše, da svojo pozornost nameniš osebi, ki bo enako čutila do tebe. Praviš, da imaš tudi punco, ki ti je všeč. Če se ob njej počutiš dobro, varno in spoštovano, potem je morda pomembno, da se vprašaš, zakaj tvoja pozornost vseeno beži drugam. Je to le trenutna zmedenost? Morda nisi povsem iskrena do sebe glede tega kaj si v odnosu resnično želiš? Če si želiš iskrenega odnosa, je pomembno, da si najprej iskrena do sebe.
Poglejva še tvoj odnos s sestro... Ne vem točno, kaj se dogaja med vama, ampak če imaš občutek, da je hladna, zlobna, neprijazna do tebe, je to nekaj, kar lahko močno vpliva nate. A sovraštvo je res močna beseda. Morda ne gre za to, da te prav sovraži, ampak da sta se oddaljili, ali pa ima kakšno zamero, ki je ne zna izraziti. Morda pa se sama spopada z nečim, kar potem prenaša nate. Če boš kdaj imela možnost, da se pogovorita (morda tudi s pomočjo tretje osebe), bi to lahko bilo dobro za vajin odnos. Ni nujno, da se bosta ponovno zbližali kot da nič ni bilo, ampak da vsaj ne bi bilo te hude napetosti med vama in v tebi občutka, da te sestra sovraži.
Včasih nas preplavijo močna čustva (jeza, žalost, zaljubljenost), ki nas lahko zmedejo in dajo občutek, da je vsega preveč. Še posebej, ko so vpleteni ljudje, ki so nam blizu. Včasih se je potem res težko znajti in ne vemo točno, kaj bi naredili. Ampak tudi to je del odraščanja in spoznavanja sebe. Ni treba, da imaš takoj vse odgovore. Korak za korakom. Pomembno je, da si iskrena do sebe in da si dovoliš čutiti to kar čutiš. Včasih pomaga že to, da daš iz sebe, da izraziš in deliš svoje misli, tako kot si naredila zdaj. Poslušaj se in bodi dobra do sebe.
Če imaš še kakšno vprašanje ali želiš še kaj dodati, deliti z mano, lahko kadarkoli napišeš. Tudi o tistih drugih problemih, če želiš.
Držim pesti zate,
Tanja Kodrič, dipl. psihologinja (UN)