Vsebina je skrita.
• es
essie
Zdravo :)
Res nočem težiti ampak... ste morda pozabili? :(
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Pozdravljena,
opravičujemo se ti, ker še vedno čakaš na odgovor.
Poskrbeli bomo, da kmalu dobiš odgovor na svoje vprašanje.
Lep pozdrav iz uredništva.
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zastavila to vprašanje.
Tudi jaz ne morem na podlagi online komunikacije reči, ali imaš motnje hranjenja, je pa seveda možno glede na to, kaj opisuješ. Čeprav je sama diagnoza zelo pomembna, je pomembno tudi to, da se ugotovijo vzroki, sprožilci in predvsem pravilna obravnava in pomoč.
V tvojem primeru bi bilo najbolj smiselno, da obiščeš psihologa, s katerim bi se lahko o vsem tem pogovorila, on bi ti lahko tudi predlagal najboljšo terapijo za težave, ki jih navajaš. Do psihologa prideš tako, da greš k osebnemu zdravniku, ki ti da napotnico.
Druge možnosti  pa so še Centri za duševno zdravje odraslih https://www.zadusevnozdravje.si/kam-po-pomoc/centri-za-dusevno-zdravje/odrasli/#seznam (izberi recimo takšnega, ki je blizu tvoji lokaciji) ali pa brezplačne svetovalnice Posvet, za katere ne rabiš napotnice, so pa po vsej Sloveniji. Njihova spletna stran je www.posvet.org poglej katera ti je najbližja in pokliči na telefonsko številko na njihovi strani.
Upam, da ti bo to omogočilo narediti naslednji korak, ki bo veliko lažji s strokovno pomočjo.
Želim ti vse dobro, pa srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije