Živjo...IMAM VPRAŠANJE...sem v veliki dilemi ali je to uredu ali ne..imam crush na fanta ki je 5 let starejši(jst sm 14) dobro se razumeva je spoštlijv do mene in me opazi ko smo skupaj v družbi ...(družimo se več generacij skupaj)večktat imava eye kontakt npr..ko je igral košarko in ko smo imeli vaje za neko tekmovanje tudi..ne flirta z mano zdi se mi da sem mu kdaj ušeč skupaj smo šli tudi plavati in vse je bilo super ...(vem da nimam možnosti no vrjetno jih nimam saj je starejši) nikoli ne rine vame ali kaj...moje uprašanje je ali je bit vredno v nekoga takega in ali je razlika med nama prevelika? in kaj si on misli o meni gledena to da sem mlajša?? HVALA če boste odgovorili ;)
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Aljan, pozdravljena.
V svojem sporočilu se sprašuješ, če je v redu, da si zatreskana v fanta, ki je nekoliko starejši od tebe. Predstavljam si, da si nekoliko zmedena.
Nič ni narobe s tem, da si zatreskana v fanta, ki je nekaj let starejši od tebe. Glede na tvoj opis deluje fant tudi zelo prijetno. Edini pomislek, ki ga imam sama, in je naj tudi tebi v razmislek, je to, da so v tem obdobju - najstništvu - razlike v razvitosti mladostnikov zelo velike. Že zelo majhne razlike v starosti lahko pomenijo, da je eden dosti bolj zrel kot drugi, tako telesno, kot tudi (predvsem) miselno.
Morda predlagam, da se s fantom najprej spoprijateljita in se torej družita kot prijatelja in glede na čas, ki ga preživita skupaj, presodiš, oziroma se skupaj pogovorita in skupaj odločita, če bi bila romantična zveza primerna in ustrezna za vaju.
Prijazno te pozdravljam,
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)