Jaz rabim počitek od šole. Jaz ne morem vedno so kr neki testi pa spraševanje dost je a lahk vsaj en dan ko ne rabiš razmišlat o tem pač kaj učitli pričakujejo od nas 1 mesec nič ocen pol pa kr vse napokajo in pol ko dobiš ena je so kr neke jezni pač se so oni krivi mi pač ne mormo met 2 testa pa 4 spraševanja v enem tednu ka pričakujete da bojo petke. Pa ne bm komentirala kk se eni učitli obnašajo do učencev pol pa prčakujejo kaj da o z nami do nihke drgač.
• go
go_go_go
sej bojo prvomajske kmal... do takrt pa stisn.... kt Pogi al pa Rogla v finišu... ;-)
• Uredništvo
Maša Podvršnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz tvojih besed lahko razberem, da te šola trenutno precej obremenjuje in utruja, praviš pa tudi, da ni pravega razumevanja s strani šole. Žal mi je, da to doživljaš, saj bi šola poleg učenja, morala dopuščati tudi prostor za prosti čas, ko se lahko mladostniki družite s prijatelji in počnete stvari, ki so vam všeč in vas sproščajo.
Jaz žal situacije na vaši šoli ne morem spremeniti, se mi pa zdi, da bi ti znali pomagati v šolski svetovalni službi na vaši šoli. Si se že obrnila na njih? Mogoče jih lahko s kakšno sošolko obiščeš in jim skupaj povesta podobno, kot si zapisala tukaj. Upam, da vam lahko vsaj malo zmanjšajo te skrbi.
Sama pa ti lahko pomagam pri spoprijemanju s to situacijo in tem, kar lahko ti narediš pri sebi, da ti bo lažje. Bi mi mogoče zaupala, kako se učiš? Učenje sproti že od začetka šolskega leta ti namreč lahko pomaga pri teh napornih obdobjih ocenjevanja, saj boš snov pred testi in spraševanji hitreje usvojila. Verjamem, da si ta nasvet slišala že velikokrat, ampak ti res lahko pomaga, da ne boš tako obremenjena. Podobno je pomembno tudi, da pozorno slediš pouku in od njega skušaš odnesti čim več – da ti je snov znana, ko jo ponavljaš doma. Kako pa si z organizacijo časa? Se ti zdi, da si kljub poplavi ocenjevanj znaš razporediti čas tako, da ti ga na koncu ne zmanjka za učenje? Če imaš tako ali podobno težavo mi kar piši, in bova skupaj poskušali ugotoviti, kako si stvari olajšati.
Upam, da imaš ne glede na vse obveznosti še vedno nekaj časa zase, da se lahko sprostiš in počneš stvari, ki jih imaš rada. Če ne, ti svetujem, da si na dan vseeno vzameš vsaj par minut časa in se posvetiš sebi – naj bo to poslušanje glasbe, športanje, sprehod v naravi ali druženje s prijatelji.
Če ti lahko še kako pomagam, mi kar piši. Želim ti čim manj stresen teden,
Maša Podvršnik, mag. psihologije