Živjo..
Mam težave s prijateljstvom in bi rada vaš nasvet.
Nikoli nisem imela kakšnih težav s tem ampak v zadnjih dveh letin se mi pa zdi da prijatle sam zgubljam n zgubljam.Najpogostejša težava je da se drugi lažejo o men.Pred kratkim sm zgubla prijateljico ki mi je pomenila zelo veliko.In pač zlo velik ljudi ji je reklo da sem ji brskala čez telefon a tega nisem narredila in tudi nebi.Ne želi me več videti niti ne sprejme mojega opravičila.Takih primerov je pri meni zelo veliko in me je že začelo skrbeti mal.Trudim se bit čim boljša prijatlca in ustrezat drugim.A je v men problem?
Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Pišeš, da imaš težave s prijatelji in da se ti pogosto dogaja, da o tebi širijo neresnice. Občutek imaš, da prijatelje izgubljaš. Verjamem, da si se zaradi tega lahko znašla v stiski in imaš morda občutek, kot da nobenemu izmed »prijateljev« ne moreš zaupati. A pomembno je, da veš, da osebe, ki o tebi širijo neresnice, pravzaprav niso tvoji pravi prijatelji. Prav tako pravi prijatelji niso tisti, ki ti ne verjamejo in ti ne zaupajo.
Pomembno je, da se obkrožaš z ljudmi, s katerimi se ne le dobro razumeš, ampak se v primeru prepirov in nesporazumov lahko tudi pogovoriš. Morda pri prijateljici, ki se s teboj ne pogovarja, še nekoliko počakaj, da se umiri, nato ponovno poskusi pristopiti do nje. V kolikor si tega ne bo želela, je čas, da se od nje oddaljiš. V tej situaciji problem ne tiči v tebi, saj nisi niti dobila možnosti, da prijateljici situacijo obrazložiš.
Izgubljanje prijateljev je skozi celotno življenje popolnoma normalen pojav, mislim pa si lahko, da je to zate vseeno boleča izkušnja. A verjemi, da pravega prijatelja ne izgubiš tako zlahka, v tvojem primeru torej le zaradi širjenja napačnih govoric. Priporočam ti, da morda spoznaš še kakšne nove prijatelje, se pridružiš kakšni obšolski dejavnosti, šolskim skupinam… Tistim, ki te zares veselijo. Tam boš spoznala ljudi, ki jih zanimajo podobne stvari kot ti. Morda boš tam lahko stakala nova in trdna prijateljstva.
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj nekoliko pomagala, če imaš kakšno vprašanje ali težavo, se lahko ponovno obrneš name.
Lepo te pozdravljam,
Ana Koščak, dipl. psih. (un)