Živjo,
Kot v naslovu zapisano sem pustila faks. Zdaj mi je to zelo žal in me zanima kaj lahko naredim. Pozanimala sem se na referatu, če se lahko ponovno vpišem pa so rekli, da bi zdaj mogla šolnino plačati, jaz pa nimam denarja. Ne vem kaj lahko storim, jezna sem nase, ker sem obupala in veliko jokam. Sovražim se zaradi tega.
• Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da si obupana zaradi prehitrega izpisa iz študija in ne vidiš rešitve v trenutni situaciji.
Kljub temu, da si se izpisala, še nisi izgubila možnosti za ponovni redni (neplačljiv) vpis. Letošnje študijsko leto je sicer res izgubljeno. A za naslednje leto lahko oddaš prijavo do 20. marca, do takrat pa imaš čas, da razmisliš, kaj bi bilo pametno narediti. Pretehtaj razloge za izpis in razčisti pri sebi, kaj si želiš in česa si se ustrašila.
Poskusi letošnjo izkušnjo čim bolj osmisliti v smislu, da sedaj veš, da ni pametno prehitro obupati, da boš zaradi tega imela več motivacije in vztrajnosti za študij v naslednjem letu.
Do oktobra, ko se začne novo študijsko leto, pa poskusi s kakšnim priložnostnim delom, da dobiš še kakšne dodatne izkušnje, si razširiš socialno mrežo, pogled na trg dela, pa da se ne predaš pasivnosti in obupu s posedanjem doma.
Morda, če meniš, da bi ti koristilo, se lahko obrneš tudi na Karierne centre Zavoda za zaposlovanje ali pokličeš svetovalnega delavca na svoji nekdanji srednji šoli in se dogovoriš za pogovor - po izkušnjah tak pogovor zelo pomaga razbremeniti študenta nekih skrbi in strahov in mu pomaga osvetliti neke točke, ki mu pomagajo pri načrtovanju nadaljnih korakov.
Želim ti dobro odločanje in optimizem - vse bo ok.
Lep pozdrav,
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja