Zdravo.
Ime mi je Nik in eni punci sem malo všeč.
Use se je začelo ko me je ta punca (sošolka) prosila če bi ji lahko poslal snov za šolo.
Snov sem ji poslal in napisala mi je:
hvala ti.  In js ji odpišem:
Malenkost❤️.
In tako sva se potem začela pogovarjati, videl sem da je punci bilo nerodno.
Kako naj punci postanem najbolj ampak najbolj všeč?
Hvala vam za odgovore.
Lp Ni
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Nik!
'Recepta', kako nekomu postati všeč, ni. Take stvari se zgodijo same od sebe. Nekdo lahko postane naša simpatija preprosto zato, ker je, kakršen je. Všeč nam je lahko, ker nam dobro izgleda, všeč nam je lahko, kako se obnaša, kako se vede do drugih in tako dalje.
Bodi to, kar si. Na koncu je to najbolje, kar lahko storiš. Seveda pa bo punci gotovo všeč, če si do nje pozoren, če jo pohvališ, ji nameniš kakšno simpatično darilce itd. Tako ji boš pokazal, da je tudi ona všeč tebi.
Vse dobro ti želim!
Lea Prinčič, mag. psihologije
• Di
Dijak
Pozdravljen Nik!
Vidim in napisal si da si punci všeč ampak neveš kako ji postali bolj oziroma najbolj všeč?
Imam odgovor na tvoje vprašanje in to je da moraš bit romantičen. Punce delujejo na vse lepe komplimenti kar je zelo zanimivo.
Punci povej npr. Jo pohvališ da ma lepo frizuro, da je lepo oblečena itd...
Vedno ko gledaš punco si pozoren na njo in vedno moraš opaziti če ima kej novega. Npr. Maš lepo novo frizuro nova lepa oblačila itd...
Si pozoren in ji kdaj kupiš kako stvar ki ima rada npr. Rože, kakšen obesek itd...
Jo povabiš npr. Na kako pijačo, kosilo, sprehod, itd...
Uglavnem punci daji same dobre komplimente in te bo imela najraje na svetu????.
Če rabiš še kaj mi lahko pišeš v chat zveseljem pomagam☺️
Želim ti lep dan in veliko uspeha ????????
Lp, dijak Mark